Dzisiaj jest 30 lip 2025, 11:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2010, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Witam. Wszystko zaczęło się od tego, że naszło mnie na przeróbkę AC na LC. Kupiłem cyl Airsala (50ccm), wzmacniany wał (w starym podczas urwania się paska zajechało frezy) oraz inne pierdy potrzebne do przeróbki. Wszysko poszło gładko, ostatnio wyregulowałem gaźnik i napęd (rolki 5g, sprężynki średnio twarde) no i wszystko by się dobrze skończyło gdyby nie to, że ten złom osiąga ledwo 60km/h! No to już lekka przesada... Jakby tego było mało, to jeszcze gdy już się trochę rozbuja i ujmę gazu, po ponownym jego dodaniu słyszę piękne 'buuuuuuuu' i motór się nie chce wkręcić na obroty. Pozostają wtedy dwa wyjścia: zwolnić do 10km/h i dodać ponownie gazu, lub zatrzymać się i ruszyć ponownie. No ludzie kochani ja do tego skutera już siły nie mam. Miałem już kilka motorów, ale to mnie przerasta. Myślę, że mi pomożecie i uporam się z tym problemem za co będę wam niezmiernie wdzięczny. Trochę się rozpisałem, ale może ktoś to zechce przeczytać.

Pozdrawiam, Fire


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 20:23 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Dysze zmieniales podczas zmiany cylka?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Tak, 90 bodajże jest.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:59 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Może pasek już masz wąski ?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
kup dysze 72 lub 80 bo na 90 pewnie go zalewa i ma buu sprawdź swiece czy mokra




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 22:07 przez malagutif122, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
patrcik, pasek jest prawie nowy.

malagutif122, ok, dzięki, sprawdzę w poniedzdiałek.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Od razu przepraszam Moderatorów za post pod postem, ale są nowe wieści :P .

A więc tak: świeca była trochę mokra, ale nie zalana, przy jej końcu znajdował się lekki nagar. Seryjnej dyszy uszukałem się po całym garażu, ale lipton, gdzieś wcięło :/ . Wpadłem więc na genialny pomysł zamontowania stożka od innego motoru. Ponieważ otwór był za mały, wyjąłem z seryjnego kolanko i nałożyłem na ten wąż od stożka. Po zamontowaniu bajera odpaliłem silnik. Chodzi ładnie, ma fajny dźwięk, może skuter ma ciut lepszą przyspiechę, ale różnicy w prędkości niestety nie zauważyłem. Akurat będę zamawiał części dla kolegi na Mielochu, to wezmę też mniejszą dyszę. Tyle, że skoro próba ze stożkiem nic nie zmieniła, to czy to coś da?

Aaa, bym zapomniał... Z gaźnika leci trochę benzyny do filtra. Nie tam, że filtr mokry, ale ten wąż jest wilgotny. Nie wiem, czy to Wam pomoże w wykryciu 'usterki' mi, ale napisać nie zaszkodzi.

edit: A jeszcze, jaką dyszę byście radzili? Obecnie mam 090.


Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 17:36 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy