Dzisiaj jest 21 lip 2025, 13:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2010, 16:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 23:41
Posty: 179
Pojazd:
Witam
Mam silnik minarelli LC z Malaguti F15 - robiłem swapa.
Robiłem z myślą że będzie lepiej, a jest gorzej.
W silniku:
DR Evo 50cc
Wariator DR Vario+
Pasek Hebo Kevlar
Zawór Polini
Stożek Malossi E5
Dysza 90
Jest problem w tym, że jedzie tylko 60km/h, a przyspieszenie dobre.
Do regulacji mam takie części:
Wario DR Vario+, Seryjne Wario
Rolki: 4.25, 5.x, 6.5
Sprężyny: Seryjna, BGM Biała +17, Malossi Żółta
Sprzęgło na niebieskich sprężynkach Hebo.
Na razie najlepsza regulacje jaką uzyskałem to Rolki 5.x, Biała Sprężyna - vmax 60
I co tu robić? Na silniku TGB szedł chociaż 80. Wydech mam od Aprili SR - odblokowany.
Co np. cylka, nie wiem jaka jest kompresja ale odpala za 1 kopem na zimnym.
Jest w stanie ktoś mi doradzić? Wiem też że jest na 100% do regulacji gaźnik, ale czy regulacja może tak ograniczać osiągi?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, 17:04 przez Kamil_TGB, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 17:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kamil_TGB pisze:
Wiem też że jest na 100% do regulacji gaźnik, ale czy regulacja może tak ograniczać osiągi?


Jeśli dostaje za mało paliwa to możliwe. A odpala bez gazu czy zawsze musisz troche tego gazu dać?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 23:41
Posty: 179
Pojazd:
Odpali, pyrknie i gąśnie - jak dodam gazu to dopiero wchodzi na ssanie na chwile a na wolnych zgaśnie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 18:25 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
To wina pewnie wariatora. Jak masz podkładke pod przeciwtalerzem to ja wyjmij, a jak nie masz to wsadź ten wariator co ci szedł te 80 dych xD ( pewnie teraz ma bardzo dobry start?)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 23:41
Posty: 179
Pojazd:
80 szedł na silniku TGB, ten wariator nie podejdzie.
Wcale nie, rozpędza się równo i dobrze a prędkość ustaje na 60.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 19:13 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
A sorry nie przeczytałem dokładnie (nie doczytałem że masz inny silnik). To mi wyglada na zużyty , zbyt cienki pasek. Zmierz jego grubość jak ma poniżej 15 mm to możliwe że to jego wina bo wariator nie może go wypchać na sam szczyt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 12:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Tak jak sikormen94, mówi, i zobacz czy pasek wychodzi maksymalnie:)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2010, 12:29 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
odkrec pokrywe przekładni i daj mu w pizde i zobacz jak wysoko wychodzi pasek xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy