Dzisiaj jest 27 lip 2025, 13:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2010, 20:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Witam, sprzęt Aprilia SR 50 Minarelli LC.

Wcześniej Aprilia ciężko paliła i przerywała oraz nie dostawała paliwa, teraz ją zalewa (wykrecałem śrubkę od paliwa/powietrza o 3 obr) czyściłem gaźnik i filtr powietrza.
Aprilia odpala najczęściej po czyszczeniu świecy, nawet bez gazu wkreca się dosyć wysoko na obroty i zaraz gaśnie. Świeca po wyjęciu gdy przecieram ją o suchą białą szmatkę zostawia ślad (paliwo) więc dostaje go za dużo. Co może być tego przyczyną skoro wykręcałem śrubkę od powietrza(teraz 3obr kiedyś 1.5 i chodziła), przepustnica na 3 ząbku (tak było kiedyś i chodziła). Zaczęło się tak dziać po zmianie zaworu membranowego - nowego na którym przerywała na stary na którym ciężko odpalała lecz chodziła. Po tym wyniku złej pracy odkręciłem również gaźnik i filtr lecz tam nic nie znalazłem (przedmuchałem wszystko dla zasady) i dalej jest lipa.

Teraz o zepsuciach które może ? mają powiązanie.

- przerwana stara uszczelka bez sylikonu bloku membranowego (starałem się dobrze założyć na śrubki itp).
- cięknie simering wariatora




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 21:05 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sty 2009, 21:01
Posty: 80
Pojazd:
to ja polecam dac silinkon do silników pod zawór zeby była szczelność :) a nastepnie regulacja sróbką od mieszanki az znajdziesz odpowiednią pozycje jej polozenia, a jeśli cieknie simering to moze brać lewe powietrze ale watpie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 14:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dzięki, jeszcze jakieś sugestie? Prosze o rady.



Czy seryjna Aprilia SR Minarelli powinna być na 4 ząbku? Bo dostaje za dużo paliwa, ja trzymałem się teorii że przed czyszczeniami i wymianą zaworu tak jeździła lecz teraz ją zalewa i znajomy radził dać na 4 (mniej paliwa). Co o tym myślicie?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 14:03 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 17:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak ty chcesz wyregulować skuter skoro silnik jest nieszczelny ? Nie kombinuj bo zatrzesz cylinder.
Sam podałeś usterki. A teraz.... do dzieła :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 19:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Okej. Więc naprawiłem zawór membranowy (jak zasysam to nie puszcza ani grama powietrza), uszczelniłem łączenia zawór-silnik i kruciec-zawór, przeciekający simering okazał się smarem do mechanizmu kopniaka.


Obecny stan Aprili jeszcze raz bo zmieniło się tyle że znów ma za mało paliwa (zapewne zawór szczelny to zmienił bo poprzednie zalewanie było na innym zaworze nie szczelnym) Aprilia odpala (ssanie, troche gazu i za ok 5 kopniakiem łapie) jakoś wolne obroty trzymie lecz nie stabilnie, co do jazdy to czasem jedzie z gazu i przerywa (ogólnie lipa) a czasem nie chce jechać z gazu i po lekkim przekręceniu zaraz zdycha i wtedy jak daje ssania, potem puszczam to idzie ładnie przez jakiś czas aż nie wypali tego paliwa które dało ssanie.

Już nie wiem co robić, czy coś źle poskładane z gaźnikiem czy jak :-/ Dysza oryginalna na której wcześniej jeździł, przepustnica na 3, porządźcie coś bo zaraz mnie z nią szlag trefi.

Jeszcze jedno, nie wiem czy na pewno ona poszła, ale czy uszczelka pod głowicą może się tak objawiać?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2010, 19:11 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy