Dzisiaj jest 25 lip 2025, 23:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2010, 15:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
Witam ostatnio zatarłem silnik olejem mixol - nikomu nie polecam tego oleju ... nie dość ze zatarłem cylek to i krobowod ma straszne luzy (albo luzy na wale jak kto woli) Byłem u kumpla i zauważyłem ze ma silnik na sprzedaż od malagi f-12 (
slinik leżał na szafie. Spytałem sie go czy na sell i wyszlo na to ze go kupilem ... silnik miał sprawny wał co mnie najbardziej interesowalo i pare innych ciekawych czesci (cylek wario sprzeglo itp.) dzisiaj zabrałem się za neosa i utkwilem w kropce dlatego chcialem sie was poradzic : moja sytuacja wyglada następująco

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jak wyjąć ten silnik z ramy ??


Ostatnio zmieniony 05 maja 2010, 15:59 przez michal3202, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 16:19 
*

Rejestracja: 25 lip 2009, 18:05
Posty: 101
Lokalizacja: łódź
Pojazd:
Tam masz taka długą śrubę nad przekładnia porostu ją odkręcasz i wybijasz śrubę jakimś długim kołkiem.A pózniej to trzeba odczepić wszystkie przewody nad przekładnia.Oraz odkręcić amortyzator.
:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
trzeba to odkręcać kluczem pneumatycznym czy może to być zwykła nasadka ? bo powiem szczerze próbowałem to odkręcic ale nie chciałem na chama żeby niczego nie urwać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 16:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Obrazek
Czerwonym kolorem zaznaczone masz co trzeba wybić
Zielonym zaznaczyłem bolec do ktorego nie jestem pewny bo jescze tego silnika nie sciagałem ale sciagałem wiele innych wiec ten na czerwono na bank a ten na zielono sam ocen !!
Z jednej strony chwytasz kluczem (chyba 17) i z drugiej odkręcasz po czym wybijasz pręt
najlepiej postaw moto na nózkach wtedy silnik bedzie stał ! pod rame podłóz jakiegoś pniaka ! pozniej odkrec i wybij sróbke ktora trzyma amora z silnikiem i amora odegnij (powinien łatwo dać sie odgiąć chyba ze jest mocno do ramy przykrecony ale nie sądze)i wyciągnij silnik ! cała filozofia
pozdrawiam Radziu

edit:
co do twojego pytania , nie tzeba pneumata wystarczy nasadka i normalny oczkowy zeby chwycic !

edit2:
zrob bardzo cie prosze fotke jaką masz boczną nózke bo widze ze tam wystaje , ale bardziej interesuje mnie mocowanie do ramy plis :)




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)


Ostatnio zmieniony 05 maja 2010, 16:52 przez Radziiu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 16:53 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Posty: 131
Pojazd:
Wystarcz odkrecic to co jest na czerwono tam potrzebne czi beda klucze 17,19 i jakis precik do wybicia fajnie by bylo jakbys moze go na czyms zawiesil o rame po odkreceniu musisz przewody poodpinac amorek odkrecic i masz silnik na tacy.




_________________

sprzedam wydech stage6 pro do minarelli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
ok bede musiał jakoś jeszcze sciagnąć dzwon sprzęgła ale nie mam kompletnie pomysłu jak ... nie mam pneumata ani blokady jakieś pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
po co masz ściągać sprzęgło :?: :?: :?:
Wystarczy wartator. Zablokuj go pilnikiem trójkątnym o ząbki i odkręć :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
a ten silnik masz z wózkiem? jeśli tak to wystarczy odkręcić to co zaznaczone jest na zielono i wybić potem śruby młotkiem jesli bez tu musisz odkręcić to co zanzaczone jest na czerwono i wybić ośke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
tak ale rozumiecie ja mam 2 sliniki i niektóre przedzespoły chce przełożyć z tego silnika do innego silnika i chcialbym go po prostu wyjać i włożyć inny wiec mam odkręcać tą śróbkę zaznaczoną na czerwono tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 19:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
bierzesz klucz od szlifierki kątowej blokujesz o karter i odkrecasz kluczem 17 !
tu masz film : http://www.youtube.com/watch?v=WKThoHyHNUo




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy