Dzisiaj jest 07 sie 2025, 8:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2010, 15:18 
*

Rejestracja: 29 kwie 2010, 18:11
Posty: 37
Pojazd:
Słuchajcie , mam pewien problem: Co oznacza skrót PHBN lub PHVA w gażnikach?
Czy chodzi o działanie , czy o element budowy?
Czy gażnik 17,5mm wystarczy do tego cylindra podanego w linku?
http://www.allegro.pl/item1003253104_cy ... power.html
Zależy mi na v-maxie , i wiem że będe musiał się liczyć z dużym spalaniem. I jaki radzicie do tego wydech ktory poprawi v-max zarowno jak przyspieszenie czy takie cos bedzie dobre ? podaje link
http://moto.allegro.pl/item1011657480_l ... atana.html

czekam na jakies odp pozdr.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
PHBN - Ssanie ręczne
PHVA - Ssanie automatyczne.

Tylko tym się różnią.

Wydech, który podałeś możesz sobie wsadzić (...). Do seryjnego cylindra kup Leovince ZX/Tecnigas Next-R/Yasuni Z itp. Spalanie w seri na 17,5 ok 4,5/5 litrów.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 16:54 
*

Rejestracja: 29 kwie 2010, 18:11
Posty: 37
Pojazd:
@jawor

A do tego cylindra ZX nie bedzie pasowal tylko ten TT i czym sie roznia , a tecnigasa to nie chce bo mialem na starym cylku i zrobione na nim jest 11 tys km to juz caly zajechany yasuni tez nie bo troche drogi a leovince mowia ze dobry ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 18:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
tajwan, hah jak moze ZX nie pasować ??? nie rozumiem? musi pasować i bierz go bo TT jak powiedział kolega wyżej możesz sobie wsadzić w kufer ;p




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
tajwan pisze:
leovince mowia ze dobry

A zx to co ?

W tt nie opyla się pchać kasy, chociaż widziałem już dziwne rzeczy na tym kominie :lol: :lol:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 21:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
tajwan pisze:
@jawor

A do tego cylindra ZX nie bedzie pasowal tylko ten TT i czym sie roznia , a tecnigasa to nie chce bo mialem na starym cylku i zrobione na nim jest 11 tys km to juz caly zajechany yasuni tez nie bo troche drogi a leovince mowia ze dobry ...


Człowieku, o czym Ty gadasz? "Nie będzie pasować" ? Bo co? Za mocny do 50cc? :lol: Ludzie Yasuni C16 do serii wkładają i "pasuje", wystarczy tylko dobrze wyregulować. A ZX jest jednym z niewielu wydechów, które zaraz po założeniu do skutera i bez większych regulacji polepszają osiągi. TT to wydech niemalże seryjny, może nadający się do serii, ale niezbyt polepszający osiągi w stosunku do ZX.


Dziękuję, Dobranoc! :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 18:14 
*

Rejestracja: 29 kwie 2010, 18:11
Posty: 37
Pojazd:
Ok ok a jaki bys polecal gaznik tylko z ssaniem automatycznym ktory poprawil by osiagi bo na tym co teraz mam za malo chyba dostaje i max 65-70 pojade :X




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Dell'orto .. A Rozmiar 17,5 najlepiej.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 22:30 
*

Rejestracja: 29 kwie 2010, 18:11
Posty: 37
Pojazd:
a costakiegomoze byctylkoze 19mm nie 17,5 bo takiego niebylo tej firmy pasujacego mi do skutera bo jak mam cylek z katany to chyba ten bedzie pasowal
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 83b73873e2 tylko PHBG wtf ? help bo ja sie nie znam ;/ prosze o jakiegos linka z pasujacym dobrej firmy


Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 22:32 przez tajwan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 23:21 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Zamiast gaźnika do seryjnego cylka, lepiej wariator za tą cene kupić. Osiągi poprawi, a spalanie zostanie to samo. No chyba że chcesz zmienić cylek na jakiegoś sporta. Ale z twoich postów to już nie wiem :D




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy