Dzisiaj jest 07 sie 2025, 6:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: CYLINDER 70 CC
Post: 08 maja 2010, 11:37 
Zbanowany

Rejestracja: 25 kwie 2010, 11:13
Posty: 91
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Witam. Mam malaguti f12 ac 2006 rok. Mam przejechane na nim 10 000 km. Wymienilem wydech na stage6 pro replice wariator hebo ng dzwon sprzegla stage6 wind coler team. Zakupilem cylinder 70 cm za cene 188 zl. Nie jest on firmowy chyba chinski. Zalozylem go wszystko pieknie chodzi kopa ma spoko tylko mi skuter sam gasnie. Moj kolega kupil identyczny cylinder i tez mu gasnie. Nie zdaza sie to bardzo czesto lecz zdaza sie. Wiecie moze oco chodzi? I czy mozna cos z tym zrobic czy czeba ten cylinder oddac. Jak dotad przejehcalem 250 km. I zgasl mi z 5-8 razy. Szczegolnie jak na wiekszych obrotach go troche przytrzymam. Z gory dzieki.

EDIT :

Jeszcze mam w garazu zakupiony gaznik 17,5 ale go jeszcze nie zalozylem.

Zapoznaj się z treścią regulaminu !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 14:59 przez osa_95, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 12:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
1.Używaj opcji edytuj(prawy górny róg)

2.
Cytuj:
Jak dotad przejehcalem 250 km/h.

Świetne osiągi, może powiedz co to za cylek :mrgreen:

3.Załóż ten gaźnik i wyreguluj go.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 15:00 
Zbanowany

Rejestracja: 25 kwie 2010, 11:13
Posty: 91
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale moj kolega ma ten sam cylek i ma gaznik 17,5 i tez mu gasnie chyba to nie oto chodzi. On ma wyregulowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 16:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Może tłok puchnie ja bym nigdy nie założył cylka za 180zł (made in china albo jakieś dziadostwo)... Nie lepiej było kupić malossi sport ? Seria jest chyba lepsza od takiej lipy 70...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 20:41 
Zbanowany

Rejestracja: 25 kwie 2010, 11:13
Posty: 91
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jakby tlok puchl to by sie zatarl a jak on zgasnie to odpala odrazu od kopa a ten cylek chodzi *. 2x mocniejszy jest od serji. Kurde i ie wiem co mam zrobic:/

Na forum nie przeklinamy. /MVP


Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 23:31 przez osa_95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 23:05 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Z jakiej racji by się zatarł? Jak tłok puchnie to tak jak piszesz silnik gaśnie, co nie oznacza że się zaraz zatrze. Mi raz spuchł tłok w minarelce, silnik zablokował się i zgasł przyczyną było piłowanie na trasie ( AC ). Potem normlanie odpalił, osiągi te same.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 7:05 
*

Rejestracja: 17 lip 2008, 18:28
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Też kiedyś miałem taki problem, ale to był problem chłodzenia przegrzewał mi się cylinder tracił iskrę i się zatrzymywał, chwila postoju i ruszał z normalna mocą. Wymieniłem wentylator i obudowę od niego na większą i od tego czasu był spokój.

To cylinder aluminiowy czy żeliwo? Może daj mu więcej paliwa to nie będzie się grzał, o ile to jest przyczyną. Jaką masz dyszę w gaźniku?

Dotarłeś go już?




_________________

Yamaha Majesty 400
Obrazek
Zipp Quantum 85km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 10:46 
Zbanowany

Rejestracja: 25 kwie 2010, 11:13
Posty: 91
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nie nie dotarlem go jeszcze. Jeszce 250 km zostalo. To zeliwo. Chlodzenie ma dobre mam dzown stage6 wind coler team II. I to sie nie stalo raz tylko pare razy. Dysze mam 72 ale mam ganzik 17,5 w garazu z dysza 90.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 12:01 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Chodzi o chłodzenie silnika, a nie sprzęgła.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 12:11 
Zbanowany

Rejestracja: 25 kwie 2010, 11:13
Posty: 91
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
To co musialbym wymienic? Mam wentylator seryjny moze chwytak powietrza ale nie powinien sie chyba tak szybko grzac i gasnac sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 13:07 
*

Rejestracja: 17 lip 2008, 18:28
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sprawdź temperaturę cylindra gdy ci "gaśnie". Jak ma za dużo powietrza to się przegrzewa. Jeśli temp. jest za duża to wsadź większą dyszę do seryjnego gaźnika pewnie to pomoże a jak nie to daj większy gaźnik ale z mniejszą dyszą bo ta 90 może być za duża.




_________________

Yamaha Majesty 400
Obrazek
Zipp Quantum 85km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 18:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Przegrzewa się ponieważ w chińskich cylindrach to norma... Tłok puchnie odrazu sie nie zatrze tylko po jakimś czasie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy