Dzisiaj jest 05 cze 2025, 22:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tłumik..
Post: 20 maja 2010, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
Mam pytanko.. jak w roxie odkrecałem tłumik żeby pozbyć się blokady lamalemjedną śróbkę.. teraz tłumik jest na jednej.. dałem uszczelki itp. było w miaredobrze w ręcz idealnie ale dopiero jak wprowadzałem do garazu to zaczepiłem tłumikiem i ise znowu. nie duzo ale troche rozszczelniło i moje pytanie polega na tym czy gdy dłumik troszeczke pierdzi (troszeczke) (nie styka sie z cylindrem idealnie) to ma znaczenie na osiągi psucie się i spalanie..? pomocy :angry:




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ja miałem uszczelkę uszkodzoną, to mi spalinami uwaliło cały cylinder...
A skuter bardzo mocno osłabł i się coś zepsuło ( ale czy to wina tego incydentu, czy zbieg okoliczności to nie wiem ) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
Czesto słysze jak u kogoś tłumik pierdzi xD .. niewiem czy mozna z tym zyc czy mam jakos zlikwidować ten problem




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Z tego co wiem, szczelny układ wydechowy to podstawa..
Ale ja dużo nie wiem, bo jestem nowy ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:40
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań GRU
Pojazd:
najlepiej wyjąć to co uwaliłeś i nagwintować na nowo ;] ja tak przy Rally miałem;]
pozdro :mrgreen:




_________________

szymon113 pisze:
spróbuj jeszcze tym programem od sony ericssona przelecieć telefon, może wtedy wstanie


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
Ja też jestem nowy xD.. wie ktoś jeszcze..? pomocy :O




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
niema co gwintować w cylindrze ten kawałek w który sie wkreca śrubkę ułamał sie




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Oj no to zakup nowy cylinder ;D
Ale z mojej intuicji to nie srasz kasą ( tak jak ja ), więc kombinuj coś z nim ;)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 maja 2010, 20:45 przez Pniewus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
ptak mi z tłumika jak niemam gdzie go przykrecic.. nie rozumiesz mnie ;p




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
To napisałem cylinder przecież ! :)

Ps.

Po co zahaczałeś tłumikiem o ścianę czy coś ? xD
Warto było to robić ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 maja 2010, 20:49 przez Pniewus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
sory coś mi sie pomyliło ze tłumik :cool:




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No bo napisałem o tłumiku, ale potem się poprawiłem ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
Ktoś zorientowny wie co mam zrobić ..?




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Może zrób tego foto to się zobaczy jak wygląda sytuacja i czy da się coś zrobić ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
niema potrzeby..ja sam wiem czy da sie zrobić i pewnie to zrobie ale sie pytam czy mozna z tym zyc i czy ma to wpływ na osiągi i na spalanie !!!!!!!!!!!!!




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 21:02 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 20:58
Posty: 33
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
żyć się da ale spadną trochę osiągi, czeka cie chyba wiercenie w cyklu i gwintowanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 21:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
trzeba to uciąc , potem rozwiercić i nagwintować :) polecał bym to zrobić , osiagi spadną , i wpływa to na zywotność pierscieni




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Tak jak mówiłem..
Szczelność wydechu to podstawa ! :)
Powodzenia przy wierceniu w cylku.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 15:15
Posty: 63
Lokalizacja: Czyzew
Pojazd:
Noo o pierscieniach słyszałem.. No bede kombinował.. Jutro jeszcze dokładnie zobacze jak sprawa wygląda.. dzieki :mrgreen:




_________________

Poszukuję inspiracji do Tuningu Optycznego
Ogólnie to znam sie na skuterach..
Niejednokrotnie rozkrecałem do bebechów xDD
________________________________________
Yamaha na razie cała w orginale
V-max 80-88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 21:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:31
Posty: 248
Lokalizacja: NS
Pojazd:
Tak najlepiej to przykleić na super glue:D Nie osłabiajcie mnie. Weź jeżeli jest urwana śruba weź punktaka tak na oko na srodku uderz w ten punktak młotkiem. Potem wietrło 3mm wywierć mała dziórkę w tej zerwanej śrubie tak na centymetr głęboko. Potem bierzesz wykrętak do zerwanych śrub (wybierz najmniejszy) I wręcisz go kombinerkami w lewą strone. On się troszkę wkręci i wtedy dalej wkręcasz z wyczuciem żeby ci wykretak nie pękł jeszcze. I jak bedziesz tak wkręcał na lewych obrotach to ta zerwana śruba też wyjdzie. Tylko nie wierć tak w tej śrubie żeby gwintu w cylindrze. I tak można łatwo i przyjemnie rozwiązać ten problem.




_________________

Oceń benelke i zostaw coś po sobie: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=551120#551120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...