Dzisiaj jest 19 lip 2025, 7:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2010, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Witam, czy polerując głowicę (oczywiście od strony wewnętrznej), kanały dolotowe, płuczące w cylindrze, oraz skrzynię korową odczuję poprawę osiągów?

Cylinder który zamierzam modyfikować: Stage6 StreetRace 70ccm (na gaźniku 12mm).




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 20:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
zmień ten gaźnik to wtedy odczujesz różnice




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2009, 15:44
Posty: 89
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Nie, takie rzeczy to śmiało na seryjnej 50tce. Chyba że jesteś bogaty i stać cię na 15 cylindrów Stage, to śmiało




_________________

[center]"Jesteś z okolic Wodzisławia? Chcesz się pościgać, postuntować to pisz:D" - gg: 7399033

Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Więcej dało by np obniżenie tłoka od strony kanałów przelotowych :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 21:04 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Ale jak Ty chcesz polerować kanały płuczące i dolotowe w cylindrze? :O
Możesz je powiększyć, z tym się zgodzę, jednak musisz mieć duże pojęcie o tym.
Skrzynię korbową i głowicę możesz spolerować, zapewne będą efekty, ale nie licz na nie wiadomo co.




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
SR'ka pisze:
Nie, takie rzeczy to śmiało na seryjnej 50tce. Chyba że jesteś bogaty i stać cię na 15 cylindrów Stage, to śmiało

Może ktoś przetłumaczyć? :|

SR'ka pisze:
Ale jak Ty chcesz polerować kanały płuczące i dolotowe w cylindrze? :O

O to sie nie martw, o to się nie martw. Ja sobie radę dam. :P
Jeżeli się na to zdecyduję to podeślę Ci zdjęcia. :wink:

SR'ka pisze:
Możesz je powiększyć, z tym się zgodzę, jednak musisz mieć duże pojęcie o tym.

Nie chodzi mi o porting... (chyba tak się to pisze)

slawek5t pisze:
Więcej dało by np obniżenie tłoka od strony kanałów przelotowych

Możesz napisać coś więcej o tym? :) Zalety, wady, czy trudne do wykonania itd




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 21:39 przez GrubyMalbork, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy