Dzisiaj jest 07 sie 2025, 10:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2010, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 12:26
Posty: 103
Lokalizacja: Lubin-Poznań
Pojazd:
Witam
Mój keeway po swapie ma bardzo mocne wibracje cały lata dosłownie czego to może być przyczyną i jak temu zapobiedz ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 12:26
Posty: 103
Lokalizacja: Lubin-Poznań
Pojazd:
Odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 18:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Lozyska... tylnego kola bądź wału ; D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 12:26
Posty: 103
Lokalizacja: Lubin-Poznań
Pojazd:
Możesz mi podać jakie mam kupić do minareli silnik malaga f12?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Na mielochu powinny być dostępne... jeżeli nie ma to poszukaj bo na forum jest temat z wymiarami łożysk (chyba) do Aeroxa (czyli do F12 też podejdą).




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Brodnica
Pojazd:
Sprawdz tez dzwom sprzegla czy masz proste




_________________

Oblokaj moj sprzęt
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56932


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 11:38 przez kaczmar971, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 12:26
Posty: 103
Lokalizacja: Lubin-Poznań
Pojazd:
Ok wymiana łożysk trudna ? możecie mi powiedzieć gdzie one są umiejscowione i co trzeba porozkręcać :) Dzwonek będę chyba kupywał teraz s6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 11:56 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
W przekładni Są 4 łożyska 2 sa wbite w karter i jest * jej wyjąć a 2 następne na wałku od koła Żeby sie dostać do nich trzeba rozkręcić sprzęgło i odkręcić dekiel (ja wymieniałem wszystkie łożyska w 1h)


Ostatnie słowne ostrzeżenie ! Czytaj regulamin!




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną


Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 0:05 przez malagutif122, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 13:56
Posty: 136
Lokalizacja: Brodnica
Pojazd: E46 :P
malagutif122 pisze:
wymieniałem wszystkie łożyska w 1h)


bajki to o 19

żeby wyjąć łożyska z wału trzeba rozpołowić karter zresztą masz poradnik w ZRÓB TO SAM. jako początkującemu bez wprawy z takimi rzeczami polecam oddać do serwisu




_________________

custom in progress




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
malagutif122 pisze:
ja wymieniałem wszystkie łożyska w 1h


To powiedz mi chłopcze jak wyciągnąłeś te ślepe łożyska?

W przekładni znajduje się 4 łożyska w tym dwa ślepe.
Wymiary są gdzieś na forum wystarczy użyć opcji szukaj :roll:




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Nie wiedziałem że takiego "dobrego" albo raczej szybkiego mechanika mamy na forum. :D
Mi samo wyjęcie silnika + odłączenie wszystkiego itd zajęło ok. 3 godzin...
Do tego doliczyć trzeba zdjęcie cylindra, króćca, napędu, magneta itd.
Czyli przygotuj się na 2 dni roboty... oczywiście jeżeli będziesz wszytko robił na spokojnie, i z przerwami na blanta. :mrgreen:

robcz1 pisze:
co trzeba porozkręcać

Dosłownie... wszystko.

Wymiana wału/łożysk w minarelli:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61000&start=0

pozdro600




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 13:46 przez GrubyMalbork, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 15:12 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
Mi chodziło o wymianę łożysk w przekładni A te łożyska wpite w karter zgoiłem końcówkę śrubokrętem tak zeby był kąt prosty i jej wyjąłem




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 15:21 przez malagutif122, łącznie zmieniany 6 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 22:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 12:26
Posty: 103
Lokalizacja: Lubin-Poznań
Pojazd:
No to widze że nie lada zadanie przedemną a serwis pewnie mnie by za to skasował troche pieniędzy to w sumie lepiej już kupić wał żeby potem 2x nie rozpoławiać jak mam zamiar zmieniać i zrobić silnik na błysk chyba że ktoś jest z dolnegośląska i jest specem na forum i by mi pomógł ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 11:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
robcz1, może masz jakiegoś znajomego który już to robił i Ci pomoże. :)
W serwisie za samą wymianę wału chcą (przynajmniej w moim mieście) jakoś 300zł.
Więc zamiast robocizny dorwał byś jakiś wał + komuś kumatemu spooooro mniej za robotę.




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/


Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 11:09 przez GrubyMalbork, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 13:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Może myśli o tuningu... i bardzo dobrze :) przyszłościowo.
malagutif122 czuje że bliski Ci ban. :P




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 10:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 12:26
Posty: 103
Lokalizacja: Lubin-Poznań
Pojazd:
GrubyMalbork pisze:
Może myśli o tuningu... i bardzo dobrze :) przyszłościowo.


No cały czas myśle o tuningu nie po to robiłęm swap żeby na seri jeździć :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
W dziale "ZRÓB TO SAM" masz mojego art. jak wymienić łożyska na wale:
Łożyska SKF C4 Teflon
Rozmiar: 20x47x14
Symbol: SKF 6204 TN9/C4 HLHT23

Odnośnie łożysk w przekładni:
Łożysko na tylnej osi to 6203.
To w tym deklu w którym jest ten wałek na którym jest sprzęgło to też 6203.
To łożysko na środku przełożeń to 6200.
Łożyska w które wchodzi ta rurka do mocowania silnika to 6003.


Aby wymienić łożyska w przekładni musisz wyciągnąć silnik.
Ściągasz pokrywę, dzwon, sprzęgło z kolektorem i masz pokrywę przełożeń.
Ściągasz koło i odkręcasz pokrywę, pamiętaj żeby spuścić olej.
Wszystko wyciągasz.
Następnie dobrze jest wyczyścić wszystko, jeśli już masz porządek bierzesz się za łożysko tylnej osi. Od strony koła ściągasz zegera i masz łożysko, wystarczy jak pukniesz od drugiej strony.
Aby ściągnąć łożysko w deklu musisz wyciągnąć simering, nagrzać dekiel i łożysko spokojnie wyjdzie.

I tu pojawia się duży problem:
Dwa ślepe łożyska, by je wybić musisz dopasować sobie druta, pręta o średnicy dziury w łożysku. Zaczynamy.
Bierzesz papier toaletowy (poważnie) moczysz lekko w wodzie i wkładasz w dziurę (oczywiście łożysko potem nadaje się do śmieci) i wbijasz prętem i tak w kółko aż wyjdzie łożysko, tylko pamiętaj by mocno nie walić bo rozwalisz karter!
Z drugim robisz tak samo. Przy wybijaniu łożyska od strony wału pamiętaj by podłożyć coś pod miejsce od strony koła gdzie jest wybity rok, bo jest tam słaby materiał i może zrobic się dziura.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 11:21 przez Gibon_F12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy