Dzisiaj jest 08 sie 2025, 14:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2010, 21:22 
*

Rejestracja: 17 mar 2010, 21:04
Posty: 2
Pojazd:
Witam wszystkich. Mam OGROMNY problem, a mianowicie jechałem dziś moim roxem i gdy robiłem stoppie rox zgasł. Potem mogłem go odpalić ale coś strasznie chrobotało i po przejechaniu kilku metrów rox znowu zgasł i tu zaczyna się problem, bo już go nie mogę odpalić. kopka się zablokowała i nie mogłem kopnąć. Gdy dopchałem do domu i odkręciłem pokrywę przekładni kopka chodzi normalnie, ale coś blokuje wariator, tzn. kręcę nim trochę w przód i nagle blokuje się, do tyłu to samo. Dodam, że sprzęgło kręci się normalnie, a wariator się blokuje. :evil:


BŁAGAM POMÓŻCIE ! ! !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 12:26
Posty: 103
Lokalizacja: Lubin-Poznań
Pojazd:
Raczej zatarty ;( tłok się ruszyć nie może




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 22:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Albo tłok się ukruszył albo jakieś łożysko poszło.
szynka272 pisze:
Potem mogłem go odpalić ale coś strasznie chrobotało

Gdy coś jest nie tak nie próbujemy odpalić maszyny, zapamiętajcie ...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 17:44
Posty: 137
Lokalizacja: Włodawa
Pojazd:
Też tak miałem w Neosie.
Masz na bank zatarty cylek. Tłok ci spuchł i się zablokował w cylku i dlatego nie mogłeś ruszać kopką ani wariatorem. Jest też możliwość taka że awarii uległy łożyska lub pierścienie ale tak czy siak masz cylek do szlifu i tłok do wymiany :/




_________________

:::Życie motocyklisty liczy się w kilometrach, a nie w latach:::

SPRZEDAM! Zbiornik oleju do Yamahy Neos/MBK Ovetto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 22:55 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Ja miałem tak, to jak zdjąłem głowicę mi odłamek tłoka wypadł. Górny pierścień przy zamku padł i zrobił mi rewolucję. Na 100% zatarty bo miałem takie same objawy.




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 9:39 
*

Rejestracja: 17 mar 2010, 21:04
Posty: 2
Pojazd:
A czy wystarczy jak wyszlifuję , czy muszę nowy cylek kupić ?? I czy mocno to mi zmniejszy osiągi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 9:47 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Osiągów Ci to nie zmieni, znaczy szlif. No musiałbyś zrobić szlif i do tego tłok dokupić oraz uszczelki. Kosz około 200zł, biorąc pod uwagę tłok meteora czy vertexa.




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy