Dzisiaj jest 13 sie 2025, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2010, 9:53 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 9:29
Posty: 7
Pojazd:
Witam mam problem gdyż mój BW'S z 2005 roku strasznie muli i zwalnia . Nie wiem co z nim jest ponieważ wujek sprowadził mi go z Francji . Kolega mówi ze jest w nim trochę tuningu . Mam wydech Leo Vince z końcówką Hand made nie wiem czy to oryginalna do Leo Vince .
Gdy odpaliłem go pierwszy raz na francuskiej benzynie to bardzo ładnie chodził przekopałem nim pół podwórka . Był on bardzo zrywny bez problemu po naciśnięciu przedniego hamulca wykopywał on wielki dół , był dość szybki ok 75 km/h . Problem zaczął się dość szybko po przejechaniu ok 20 km zaczął się strasznie mulić do 20 rozpędzał sie dobrze potem złapał muła do 40 i znów go puściło ale nie rozpędził się już do 75 lecz tylko do 70 . Bardzo się mulił a kolega powiedział że to może być wina zaworu membranowego , więc go rozebraliśmy , rozebraliśmy również gaźnik wszystko przeczyściliśmy lecz nie wiem czy dokładnie bo nie mam kompresora lecz sprężarke własnej roboty . Nie zauważyliśmy na zaworze żadnych zanieczyszczeń ani w gaźniku . Po skręceniu wszystkiego motor już nie mulił lecz nie był tak szybki i zrywny jak powinien więc postanowiliśmy pobawić się z dawką paliwa . Oczywiście nie obeszło się bez problemów przy następnym rozebraniu gaźnika zgubiliśmy zawleczkę na iglice i dorobiliśmy ją z jakiejś blaszki niestety musiała zostać na największej dawce bo inaczej by spadła . Skręciliśmy wszystko no i w zasadzie było ok lecz nie miał w sobie dużej siły ani zrywności i prędkość utrzymywała się w zakresie 70 km/h . Po przejechaniu ok 200 km znów zaczął sie powoli mulić gdy jechałem w dłuższą trasę ok 20 km motor zaczął wariować a mianowicie po rozpędzeniu do 70 zaczął sam zwalniać do 60 i potem znowu rozpędzał sie do 70 ale czasami zwalniał do 50 . Następnego dnia pojechałem z kolegą na stacje benzynową przed samą stacją tak zamuliło motor ze zwolnij on do 40 i nie miał siły sie rozpędzić . W dwie osoby jest on bardzo słaby ma wielkiego muła i potrzebuje ok 3 km aby rozpędzić się do 60 na godzinę. Inny kolega przejechał się nim samemu i powiedział że mam za ciężkie rolki ale nie wiedział dlaczego jest taki słaby i zwalnia , powiedział również że ma za dużo oleju i nim lekko pluje . Wczoraj kupiłem zabezpieczenie na iglice lecz od simsona i jakoś ją przerobiłem że pasowała . Gdy wymieniałem zabezpieczenie na iglice wyczyściłem gaźnik i lekko szmatką wyczyściłem króciec oraz gumowy wężyk łączący filter z gażnikiem w środku był on mokry nie wiem co w nim sie znajdowało . Gdy skręciłem wszystko znów miał wielkiego kopa i dobry vmax lecz tylko przez jakiś kilometr i znów jest ten sam problem . POMOCY !!! nie wiem co z nim robić może to dlatego że w Polsce nie ma dobrej benzyny lecz może dlatego że to 2-sów a ja miałem olej niebieski w dozowniku i do tego dolałem do benzyny olej czerwony od piły motorowej lecz potem wlałem czystą benzynę i jest ten sam problem . Powiedzcie mi co mam robić .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 10:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
powodem może być olej,za dużo go dostaje i go muli.Proponowałbym także regulacje gaźnika i tankowanie na dobrej stacji.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 13:49 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 9:29
Posty: 7
Pojazd:
Wątpię że to coś z olejem ponieważ gdy wlałem czystą benzynę to i tak ten sam problem :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 22:36 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 19:53
Posty: 3
Pojazd:
A spróbuj odkręcić wydech i się przejedź. Miałem podobny problem w swoim BWSie i zwalniał mi nawet do 25. Gasiłem odpalałem i po 2km to samo. Okazało się, że wydech się zapchał i musiałem go czyścić. Problem w tym że trzeba go rozciąć i spawać z powrotem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 21:01 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 9:29
Posty: 7
Pojazd:
Próbowałem ale odkręciłem samą sportową końcówkę a to muszę cały wydech ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 10:08 
**

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:42
Posty: 244
Lokalizacja: Dukla
Pojazd:
cały cały tylko ze bez wydechy nie zobaczysz tego czy ma odpowiednia moc bo bez wydechu skuter jest bardzo słaby i bardzo głosny proponował bym załozyć jakiś inny wydech jak masz mozliwość pożyczenia od kogos wydechu który by pasował to twojego BWS'a albo odrazu przetnij wydech szlifierką od strony kołą zeby potem nie było widac i przeczysc go i zaspawaj tak jak kolega Dulek, mówł na 80% to jeest wydech bo w wydechu zbiera sie nagar powstajacy z oleju do 2 t i zapycha pewnie wydech.. to jest problem według mnie i w tym kierunku się kieruj a A JAK JEST ŹIMNY TO LEPIEJ CHODZI?? :wink:


Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 10:10 przez kryst97, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 11:34 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 9:29
Posty: 7
Pojazd:
To znaczy tak mi się wydaje że na zimnym lepiej chodzi ale mam tak że jak ściągnę gaźnik i wyczyszczę go i wyczyszcze wężyk od króćca do gaźnika to jakiś 1 km ma kopa jak kiedyś . Ale na zimnym też lepiej chodzi to na pewno ale tylko jakieś 500 m na zimnym dobrze chodzi a potem muł :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy