Dzisiaj jest 04 sie 2025, 21:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: BWS setup
Post: 24 lip 2010, 22:20 
*

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:02
Posty: 100
Lokalizacja: StoLicA
Pojazd:
Jaki setup polecalibyście do BWS. Skuter to full seria. Chodzi mi o cylinder i wał i ile by to kosztowało?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 15:29 
**

Rejestracja: 24 sty 2010, 11:25
Posty: 207
Pojazd:
Ja bym polecił lepiej jakiś tłumik na początek, a nie cylinder, bo cylinder bez tłumika to kapa... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 16:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
adrianos94aaa pisze:
bo cylinder bez tłumika to kapa... :)

Jaka kapa? Wg mnie wrzucenie cylindra 70cc (i gaźnika 17,5mm) do full serii jest b. korzystne :)
Da to wysoki moment obrotowy. Moc będzie duża już w niskim zakresie obrotów, za to spalanie nie będzie duże, wzrośnie żywotność silnika i bezawaryjność. Do tego ta cisza seryjnego wydechu. :) Taki skuter do miasta to sama przyjemność :wink:
Poza tym powietrzaki nie lubią sportowych wydechów i wysokich obrotów :wink:

BUMP pisze:
Chodzi mi o cylinder i wał i ile by to kosztowało?

Cylinder Malossi albo Polini Sport 70cc (430-445zł), łożyska SKF c4 z uszczelniaczami Corteco (80-100zł), do tego gaźnik- optymalnie 17,5mm Dellorto (około 250zł).




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 25 lip 2010, 16:16 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 22:25 
*

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:02
Posty: 100
Lokalizacja: StoLicA
Pojazd:
A jaki wał do tego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 23:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jeśli masz nieduży przebieg (około 10tys. km) i korbowód nie ma luzów (przód/tył) to nie musisz wału zmieniać.
Jednakże ja bym się pokusił o Top Racing Evolution NG- bardzo dobry i niedrogi wał.
Jest on "pełniejszy" od seryjnego, także również podniesie osiągi :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 10:00 
*

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:02
Posty: 100
Lokalizacja: StoLicA
Pojazd:
A znalazło by się coś tańszego bo wał też muszę wymienić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy