Dzisiaj jest 06 sie 2025, 4:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2010, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Witam.
Dziś jechałem wspólnie z ojcem ze zlotu, on na chinczyku ja na moim Neosie. Ucieszony nowym wydechem (Yasuni R) przycisnąłem trochę i leciałem ok. 90km/h nagle skuter zrobił buuu i zgasł. Zjechałem na pobocze i próbowałem go odpalić i nic, na kopa, na rozrusznik, zero odznak. No nic, było słynne pchanie pokazywane w którymś odcinku Motocyklicznie na TVN Turbo i tak dotarliśmy z ojcem do garażu. Na wstępie poszła świeca, okazała się OK, iskra jest. Wstrzyknąłem pod świecę trochę paliwa, dalej nic. Sprawdziłem przekładnie, pasek ok, wariator-rolki, wszystko ok, uszczelniacz na wale ok. Już nie mam pomysłu co się mogło stać. Nadal nie chce odpalić mimo że daje mu paliwa pod świecę. Proszę o pomoc. Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 19:55 przez Pavlak, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 19:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Tłok ci puchnie tak jak u mnie w aprilce. Jade 80 gaśnie, zjeżdżam na pobocze ale zaraz mi odpala. Ty już masz pewnie po cylku, wyciągnij go i zobacz czy masz rysy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Tłok oryginalny dołączany do zestawu ze Streetracem więc nie byle chińskie gówno, wcześniej jeździłem z większymi prędkościami, bardziej się niekiedy zagrzał i było ok. Cały czas jak jechaliśmy z ojcem to prędkość przelotowa 60/65km/h, tylko raz mu przycisłem właśnie w tedy jak mi później zgasł więc wątpie że to tłok, kompresja jest ok, bo sprawdzałem z ojcem. Kopka czy rozrusznik normalnie kręcą.


Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 19:56 przez Pavlak, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 23 lip 2010, 20:48
Posty: 37
Lokalizacja: WWY
Pojazd:
Zdejmij cylinder i sprawdź czy nie ma rys.. Czym sprawdzałeś kompresje?? Bo jeżeli tylko przyłożyłeś palec do dziury od świecy i ktoś go kopną to tak kompresje wyczujesz.. Mi jak zabezpieczenie od sworznia wyskoczyło i zjechało cały cylek to też taka "kompresja" była...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
No jutro idę do garażu, zdejmę głowice i zobaczę czy wszystko jest OK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy