Dzisiaj jest 09 lip 2025, 16:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2009, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2009, 15:28
Posty: 20
Pojazd:
Jest różnica miedzy cylindrem z dwoma pierścieniami a z cylindrem z jednym pierścieniem?? chodzi mi o kompresje, wytrzymałośc itp. itd. który lepszy? :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 14:11 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Im więcej pierścieni, tym lepsze uszczelnienie, i mniejsze prawdopodobieństwo przedmuchów. Ale czy są tłoki z jednym pierścieniem ?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2009, 15:28
Posty: 20
Pojazd:
wczoraj szukałem cylindra do mojego neosa i wpadłem na ten:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... dc5c94b80c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 15:10 
*

Rejestracja: 27 cze 2008, 17:07
Posty: 24
Pojazd:
Cylidry z jednym pierscieniem należką przeważnie do klasy racing-evo i poprostu wiecej da sie z takiego cylidra wycisnąć koprecha w evo jest taka ze palca może połamać xD ale o żywotności można by długo dyskutować;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Tak jak pisze Saseł, tłoki z 1 pierścieniem stosowane są do cylindrów posiadających min. 15 km, weźmy np. cylinder S6R :)
Pozdrawiam Łukasz




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 20:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Tłok z jednym pierścieniem może wytrzymać większe obroty, lecz taki pierścień się szybciej zużywa.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 21:15 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2009, 16:17
Posty: 47
Lokalizacja: Gorzno
Pojazd:
Jak masz jeden pierścień to sie lepiej skuter wkreca w obroty




_________________

SETUP
Malossi MHR 70ccm- 22KM
Gaznik Dellorto 21mm
Wario Malossi Multivar 2000
Yasuni C20
Zawór membranowy Malossi carbon
Sprężyna centralna +90% hebo
Pasek Polini
10s do 100km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...