Dzisiaj jest 23 lip 2025, 19:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lip 2010, 6:02 
*

Rejestracja: 05 lut 2010, 12:31
Posty: 131
Pojazd:
Chciał bym sie dowiedzieć coś wiecej na temat tego cylindra
najlepiej od osób które go mają
najbardziej chciał bym sie dowiedziec
-ile sie na nim da zrobić kilosów
-czy jest mocny
-z jakim cylkiem jest porównywalny
- i czy jest wytrzymały

Z góry dzieki za odpowiedzi




_________________

Cylinder; Airasl T6 Racing 70
Wał; Top Racing HQ
Łożyska; C4 NTN
Wydech; LeoVince Hand made TT
Wariator; Hebo NG [rolki 4,5g]
Sprzęgło; Malossi FLY, spreżyna[+30%]
Gażnik; Dellorto 21, dysza[92]
Pasek;Hebo KEVLAR


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 15:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
dokładam się do pytania, gdyż też jestem zainteresowany ;) i z jakim wydechem najlepiej współpracuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Mój kumpel miał w Keeway F-act airsala. Full tuning: wario malossi multivar 2000, sprzeglo malossi fly dzwon windcooler tlumik laser i szedl mu 95 na seryjnym gazniku z wieksza dysza. Sadze ze jakbyscie wlozyli 17,5 to by szedl 110km/h po dobrych regulacjach. A zrobil na nim 1000 i trzymal sie bardzo dobrze a pozniej sprzedal skuter ;D




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
na laser'ze ? to jeśli ja mam Yasuni C 20.. :D


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 22:44 przez Adz@r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 11:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
to powinien miec jeszcze wiekszego buta:D




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
więc może się na niego zdecyduje lub Hebo Manston Replice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 15:15 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
hebo bedzie chyba lepszym wyborem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 15:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
no właśnie nie wiem niby mocniejszy ale 150 zł droższy. Ale czy nie płaci się tylko za znaczek Hebo ? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 16:24 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
airsal to tez firmowy cylinder , płaci sie za różnice mocy bo hebo jest chyba o klase wyższy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
ja wiem czy o klase skoro airsal ma 12 koni a hebo 13 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Hebo mocniejszy i napewno mniej żywotny.
Ten i ten cylinder warto kupić.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 17:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
ja wiem czy mniej żywotny jeśli da rade zrobić 5 tysi później zmiane tłoka i drugie 5 to mi wystarczy bo ja 5 zanim zrobie to się zejdzie.. Jeszcze sam nie wiem może kupie od kolegi Malage F12 w cieczy starą i przełoże chłodnice i kupie cylek w cieczy bo wtedy powinien być mocniejszy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:16 
*

Rejestracja: 05 lut 2010, 12:31
Posty: 131
Pojazd:
a wystarczy do tego airsala dellorto 17,5 bo ja teraz założyłem tego airsala i mam gaznik 12 z dyszą 70 i nawet daje rady ale mi sie wydaje ze mało powietrza i paliwa dostaje ;/
a mam okazje kupić 17.5 i niewiem czy kupywać




_________________

Cylinder; Airasl T6 Racing 70
Wał; Top Racing HQ
Łożyska; C4 NTN
Wydech; LeoVince Hand made TT
Wariator; Hebo NG [rolki 4,5g]
Sprzęgło; Malossi FLY, spreżyna[+30%]
Gażnik; Dellorto 21, dysza[92]
Pasek;Hebo KEVLAR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wystarczy taki gaźnik. Wbrew nazwie nie jest to aż taki super mocny cylinder




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:24 
*

Rejestracja: 05 lut 2010, 12:31
Posty: 131
Pojazd:
wiem wiem ;D do RACINGA mu jeszcze troche brakuje ;P
a jaki był by dobry wydech do tego




_________________

Cylinder; Airasl T6 Racing 70
Wał; Top Racing HQ
Łożyska; C4 NTN
Wydech; LeoVince Hand made TT
Wariator; Hebo NG [rolki 4,5g]
Sprzęgło; Malossi FLY, spreżyna[+30%]
Gażnik; Dellorto 21, dysza[92]
Pasek;Hebo KEVLAR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:26 
*

Rejestracja: 26 sie 2008, 23:02
Posty: 55
Pojazd:
Yasuni R, C16, tecnigas RS2, Top performance Nardo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
ja mam Yaśka C 20 i nie wiem czy to nie będzie za mocny wydech do Airsalka. I czy w ogóle jest Airsal na sworzeń 12 mm ? bo zakupiłem taki wał. Chyba się zdecyduje na Hebo manston Repice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy