Dzisiaj jest 06 sie 2025, 9:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaką dysze ?
Post: 13 paź 2010, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
Jaką dysze proponujecie do seryjnego gaźnika dwunastki na ten cylinder, tak mniej więcej?

s6 streetrace
wał z wypełnieniem
Wydech gianelli
wariator polini
i wkładka powietrza s6

Wiem że gaźnik, mały, ale narazie brak funduszy, jaką dysze proponujecie wstawić?

PS. jaki rozmiar jest dyszy w gaźniku seryjnym 12mm ?? :)


Ostatnio zmieniony 13 paź 2010, 22:10 przez kozi677, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 9:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
jeśli chodzi o seryjną dyszę to około 50-60
a jeśli chodzi o tą do streetraca to ja proponował bym coś około 80-90 : )
sam taką założę już nie długo ponieważ zamówiłem ten cylek :D




_________________

padaczka sprzedana : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 9:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
ja też proponuje do tego cylindra dyszę około 80-90 :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 13:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Po co piszecie głupoty, jak nawet nie wiecie jaki ma gaźnik? :|
W Minarelli było montowanych mnóstwo różnych SERYJNYCH gaźników, a każdy miał jeszcze inn konfigurację ...

A po drugie, nie można pytać "jaką dyszę proponujecie wstawić?" kiedy się chce na prawdę dobrze wyregulować silnik. Każde nawet 2 rozmiary mają znaczenie, do regulacji się kupuje komplet dysz.
Kpl dysz jest nawet ważniejszy od kompletu rolek i innych bzdet do regulacji napędu, bo skutkami nieprawidłowej regulacji zasilania paliwowego (czyli gaźnika) mogą być nie tylko nie tylko słabsze osiągi, ale i nawet zmniejszenie żywotności cylindra.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 14:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
oj troszke przesadzasz :)
w gaźnikach "12" to mniej więcej jest podobnie a dysza około 80-90 nie byłaby złym wyborem...wiadomo ze to się sprawdza...i sprawdza szuka najlepszej opcji na tym polega regulacja....nie ma IDEALNEJ teori to oczywiste.




_________________

padaczka sprzedana : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy