Dzisiaj jest 19 lip 2025, 10:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 paź 2010, 16:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Witam Panów!
Otóż dzisiaj wstawiam roxika do domu.
Na zimę mam zamiar złożyć sporta( serduszkiem będzie Streetrace:P).
Chcę żeby po zimie był zrobiony na "tip-top".
Ale jest kilka spraw, które mnie nie pokoją.
1.W porównaniu do innych Aeroxów mój nie jest wcale sztywny - Co to może być?
Dodam, że sztyca z przodu siedzi sztywno, silnik siedzi sztywno. Koło się nie telepie.
2.Jak można usztywnić ramę, żeby nie przeszkadzało mi to w odkręcaniu plastików?
3.Co to może być - Gdy wchodzę troszkę szybciej w zakręt to mi tył tak jakby chciał uciec...
4.Jak utwardzić amortyzator gazowy w roxie? (może i było, ale teraz nie mogłem nic znaleźć - szukałem na szybko).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 paź 2010, 20:07 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 20:43
Posty: 97
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Pojazd:
lucek15 pisze:
3.Co to może być - Gdy wchodzę troszkę szybciej w zakręt to mi tył tak jakby chciał uciec...


Może i się mylę ale sprawdź ciśnienie w oponach a jak nie to za bardzo się pochylasz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 20:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
No bez przesady :P
Ciśnienie sprawdzam raz w tygodniu i jest dobrze.
Pochylenie nie ma raczej znaczenia.
Bo są momenty że prawie się położę i mnie nie zarzuci, a są też takie, że delikatnie się pochylę to koło ucieka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
lucek15 czynników może być dużo- inna nawierzchnia, temperatura opony i nawierzchni.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 21:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
A opony ile już maja ? Wiek a nie przebieg




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 17:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Bardziej interesują mnie inne pytania...
O stan opon się nie obawiajcie. Kupione na początku wakacji.
Nawierzchnia też raczej nie ma znaczenia, bo na tym samym zakręcie przy tym samym pochyleniu raz może zarzucić, a raz wcale.

Mniejsza o to.
A co z innymi pytaniami?
Odpuszczamy już numer 3 :)

czarekcw, możesz mieć racje, bo zauważyłem to dopiero z tydzień temu, jak temperatura dość mocno się obniżyła. Latem tego nie było.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 17:09 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
a co do pierwszego może amortyzator jest do wymiany nie trzyma i dlatego




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 17:12 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 15:47
Posty: 25
Pojazd:
jak na zakrętach ucieka silnik to tuleje mocujące go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 17:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
speed27, czytałeś cały temat?
Silnik siedzi bardzo sztywno w ramie ;] Lagi też sztywne.
przemo15, amortyzator jest dobry, ale fakt że jest bardzo miękki, do tego urwany gwint(długa historia-naprawa w serwisie...). Mam zamiar przykręcić tak jak być powinno i po zimie usztywnić+podwyższyć(w serwisie mają ten klucz)- Ci co mają gazówkę Paioli powinni wiedzieć o co chodzi:) Dlatego pytanie 4 odpuszczamy;] Dzisiaj obejrzałem i zobaczyłem co i jak.
Zostaje mi tylko pytanie numer 1.
Co jeszcze można zrobić?
-lagi wykluczamy
-silnik siedzi sztywno w ramie
-amortyzator tylni doprowadzę do ładu
Co jeszcze warto sprawdzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy