Dzisiaj jest 07 sie 2025, 2:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2010, 16:08 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 9:52
Posty: 11
Lokalizacja: czeladź
Pojazd:
Mam stopiony filtr powietrza i osłonę cylindra.Może wie ktoś jak to zabezpieczyć przed temperaturą od cylindra?




_________________

lechoo był coliber jest yamaha neos


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 18:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Dziwne. Może była źle założona i dotykałą cylindra.




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2010, 21:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Albo cylek grzeje ci się bardzo za bardzo. Jaki masz tuning?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 17:46 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 9:52
Posty: 11
Lokalizacja: czeladź
Pojazd:
Żadnego tuningu nie mam ale ostatnio jechałem kilka razy do pracy na ostatnią chwilę bo musiałem odbierać córkę ze szkoły i jechałem na maxa , a do pracy mam ok 15 km i trochę drogi ekspresowej więc 70-80 kmh przez dłuższą chwilę więc może to jest przyczyna ?




_________________

lechoo był coliber jest yamaha neos




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 17:59 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
To nie powinna być przyczyna bo przecież skuter ma wytrzymać dużo więce niż 15 km na ful gazie. Popatrz może coś jest nie tak przykręcone i grzeje tą osłone cylka a co do filtra może jest jakiś lichy i go przytapia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 7:18 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 9:52
Posty: 11
Lokalizacja: czeladź
Pojazd:
Tylko , że ja osłony nie odkręcałem ani pyska tam nie wkładałem bo nie było potrzeby.Zauważyłem to nosem jak zajechałem do pracy bo trochę capiło i nie wiedziałem czym , a jeśli chodzi o filtr to jest oryginalny i nie ma możliwości żeby przykręcić go inaczej niż fabryka.Moim zdaniem jest słabe chłodzenie bo cylinder jest osłonięty plastikiem a dodatkowo jest skorupa skutera i nie ma tam dopływu powietrza chyba że ja go nie widzę a jednak jest?




_________________

lechoo był coliber jest yamaha neos




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 7:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
wiatraczek powinien wystarczyć na chłodzenie wiec raczej żadnego tam innego dościa ma nie być by był płynny obieg powietrza




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 14:57 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
No własnie wiatraczek powinien wystarczyć. Ja mam neosa i jest ok popatrz jeszcze na wario może to wina łopatek ale wątpie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 16:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
co ma piernik do wiatraka?? przecież przeciwtalerz o niczym nie świadczy... Przeciwtalerz chłodzi napęd ale nie filtr powietrza albo osłonę. a co do tematu może pokrywa cylindra dotyka cylka i się topi a filtr może o opone ociera?


Ostatnio zmieniony 25 paź 2010, 16:17 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 5:32 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 9:52
Posty: 11
Lokalizacja: czeladź
Pojazd:
Od filtra do opony jest daleko i nie ma mozliwości ocierania.Jaki wiatraczek macie na myśli?




_________________

lechoo był coliber jest yamaha neos




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 13:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
ten wiatrak masz od strony tłumika. jak ci się osłona topi to sprawdź wiatrak może te łopatki ma połamane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2010, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Posty: 260
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: 636
Sprawdź czy nie masz syfu w całej tej obudowie cylindra. Jak jest to wyczyść.




_________________

Mechanika skuterowa, przeróbki pod stunt!
Crash pady, pegi - gg. 6588397
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2010, 7:19 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 9:52
Posty: 11
Lokalizacja: czeladź
Pojazd:
Wydaje mi się , że problem rozwiązałem.Przegrzewał się cylinder bo mam stary wąż-gumowe kolanko łączące filtr powietrza z gaźnikiem i wypadało bo jest skurczone.Teraz uszczelniłem klejem na gorąco i nie wypada.Poprawiły się osiągi i nie grzeje się jak na razie.




_________________

lechoo był coliber jest yamaha neos




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy