Dzisiaj jest 06 sie 2025, 17:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2010, 21:14 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 14:18
Posty: 73
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Tak jak w temacie ,chcę kupić któryś z tych cylindrów tylko nie wiem który doradzcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 21:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Oby dwa cylindry są dobre, modular ma podwójną głowice co daje mu lepsze chłodzenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 0:54 
**

Rejestracja: 05 sie 2009, 16:08
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
stage ogolenie ma kilka selekcji tlokow na wyposazeniu wiec jest lepszy i wraz z wydechem stage pro ma 15 ps lecz kumplowi w sporcie odpadl nicasil z stage natomiast w malossi peka noga tloka przy oknach spotkalem sie juz z peknieta i przemielona noga gdzie cylinder byl jak nowy nic go nie ruszylo ( chodzil na tym polamanym tloku) wlozylem nowy kompresja 10 bar na zimnym. ZDECYDUJ SAM xD




_________________

ADI


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 0:57 przez adigoro13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 2:33 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Stage6 jest duzo mocniejszy. Ma lepsze chlodzenie poprzez modularna glowice. Wybor jednoglosny chyba :) a no i oczywiscie s6 jest jednopierscieniowy :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 11:37 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Ja mam modulara polecam lecz niektóre modele racinga wychodziły felerne




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 17:12 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
To nie prawda... Ludzie mowili ze to syf bo sie zacieraja , co jest oczywiscie bzdura ! Kąkol tez nie polecal tego cylka. O ten cylek trzeba poprostu dbac. Jak ktos nie umie zadbac o sprzet to sie zacieraja. Ja osobiscie przejechalem juz 3,5tys km na nim i nie widze zuzycia cylindra. Ze sezon sie konczy to kupilem nowy zestaw tlokowy i uszczelki :) I sadze ze ten cylek posmiga jeszcze baaaardzo dlugo. Moc po portingu jest baardzo zadowalajaca :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 0:22 
**

Rejestracja: 05 sie 2009, 16:08
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jaki porting robiles?? i czym




_________________

ADI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 7:40 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Jak to jaki ? Normalny porting + flow. Oczywiscie na maxa wszystko. Dremlem :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Modular ma ten + że ma lepsze chłodzenie :)
User Lexin ma chyba taki cylek po portingu z niskim przebiegiem




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy