Dzisiaj jest 16 cze 2025, 4:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Co to jest??
Post: 27 lis 2010, 17:39 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Posiadam Peugeota Speedfighta 2 LC
Mam do was pytanie, co to jest, jak to odkręcić i czy w zimę jakimś środkiem to smarować czy też nie??
Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 17:39 przez Kioshi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 17:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
To jest napęd :D to z zebami to przeciwtalerz wariatora... trzeba zablokowac go o karter np. srubokretem i dopiero odkrecac (mozna tez kupic blokade) smarowac nie trzeba. A to po prawo to dzwon sprzegla, tez trzeba go odpowiednio zablokowac, pod nim jest sprzeglo i dalej korektor momentu obrotowego. A to małe takie najbardziej po lewo to bendix, on jest odpowiedzialny za odpalanie ze startera.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 17:53 przez Sopel38, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:03 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
A dalej za tym przeciw talerzem wariatora to co jest(wiem że pasek)?? I od razu zapytam gdzie jest wariator?? A karter to takie za paskiem(wygląda jak kratka)??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kioshi pisze:
A karter to takie za paskiem(wygląda jak kratka)??

Tak.
Kioshi pisze:
I od razu zapytam gdzie jest wariator??

To po lewej to przeciwtalerz, potem masz pasek, i po drugiej stronie paska jest wariator.
Pasek jest zaciśnięty między nimi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:08 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Idąc od zewnątrz silnika na wale masz tak: Przeciwtalerz > Pasek (no nie na wale, ale tak, żeby było prościej zrozumieć) > wariator > karter. Tak, te w kratkę to karter.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:11 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi a mam ostatnie pytanie(chyba ostatnie) czy opłaca się kupić taki wariator?? http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 8aa9cf5056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kioshi pisze:
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi a mam ostatnie pytanie(chyba ostatnie) czy opłaca się kupić taki wariator?? http://sklep.mieloch.pl/p...771bf8aa9cf5056

Jeden z lepszych wariatorów, jak najbardziej się opłaca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Kioshi, Opłaca się do odblokowanego skutera. Powinien dać z jakieś +10 km/h do predkosci maxymalnej, najlepiej jakby do tego byl jeszcze jakis wydech sportowy. Sam kupuje teraz ten wario




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 18:13 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Dziekuję, temat do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 22:31 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Na zdjęciu nie widać ale mam wydech Hebo New Perfomer w chromie. A mam jeszcze pytanie co to może być za cylinder wysokość około 9 cm(tak na oko) i pisze Polini Motori. Peugeot stojący, taki dość duży jest, u mojego kolegi jest niższy. Nie wiem jak to opisać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2010, 22:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
No to jakis porzadny prawdopodobnie polini sport 70ccm ile ci to jedzie ?




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 10:29 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Znaczy wiem że są rolki zużyte i sprężynki sprzęgła rozciągnięte bo ma takiego ogromnego muła na starcie ale tak około 20 km/h dostaje kopa że aż na koło rwie i idzie tak około 100km/h, muszę na wiosnę sprawdzić bo tak to kręciłem go poza skalę (skala=80km/h) i mi się linka prędkościomierza urwała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 11:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
Dołączam się. Czy sprzęgło mogę posmarować czymś.




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 11:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kioshi pisze:
bo ma takiego ogromnego muła na starcie ale tak około 20 km/h dostaje kopa że aż na koło rwie

Sprężyna centralna.
Speedfight2Leo, po co?


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 11:53 przez Falcao, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 11:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
czy posmarowac sprzegło (czymś)
:?:




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 11:57 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
A myślałem że to przez zużyte rolki i sprężynki sprzęgła. Gdzie jest ta sprężyna centralna i jaką kupić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 12:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
Centralna spręzyna znajduje sie międzi sprzęgłem a korektorem mometu obrotowego, możesz ją kupic u mielocha lub na allegro albo w jakimś sklepie internetowym.




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 12:31 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
A to już wiem gdzie to jest :) ja mam taką kremową, ale nie pytałem gdzie kupić tylko jaką :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 12:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Kioshi pisze:
Gdzie jest ta sprężyna centralna

Kioshi pisze:
ale nie pytałem gdzie kupić tylko jaką

:roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 12:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 18:23
Posty: 544
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Saab 9-3 Aero 2004 2,0T 210hp
No to mówisz np. u mielocha że chciałbys spręzyne centralną speedfight`a 2. Albo wpisujesz gdzies w necie. :roll:




_________________

Saab 9-3 Aero 2,0T 210hp


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 12:50 przez Speedfight2Leo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy