Dzisiaj jest 31 paź 2024, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2010, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:55
Posty: 66
Lokalizacja: Mława
Pojazd: Aprilia SX 50
Witam !
Mam speedfighta 2 50, AC, rok 2006 . Mam jakieś 550 zł i chcę go zacząć powoli tuningować . Na razie technicznie może potem wizualnie ;p Na początku myślałem nad wydechem ale słyszałem, że sam wydech prawie nic nie da . Więc teraz myślałem, że może przerobić mojego speeda na 70 . Kupić cylinder .
Myślałem nad tym :http://allegro.pl/cylinder-stage6-sport-pro-70cc-peugeot-ac-i1379217007.html

Wiem, że sam cylek nie wystarczy . Więc co miałbym dokupić i jakie byłyby tego koszty ? A może jednak na początek tuningować coś innego ?

Pozdrawiam CoCk3r ; pp




_________________

Zajrzyj do mojej apki xs:

post2617894.html#p2617894


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 15:44 
*

Rejestracja: 01 lis 2010, 17:21
Posty: 37
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
Ja bym ci radził zacząć od wydechu.Sam tak zrobiłem i moi koledzy też.Nie wiem także kto ci powiedział że sam wydech nic nie da.Ja w wakacje jeździłem na serii + wydech leo zx i v-max mi sie podniósł o 5km/h oraz przyspieszenie jest lepsze.Jasne jest że gdy dokupisz jeszcze więcej części to efekt zostanie spotęgowany.
Wydech może być używka ale patrz na stan żeby nie kupić zbyt starego.Jeśli jesteś zdecydowany na zwiększenie pojemności do 70cc to kup lasera x pro używka koszt.ok400zl.Jeśli zaś chcesz śmigać 50 tka to polecam leovince ZX(sam go posiadam[koszt używanego ok.300zl]).
Póżniej zbieraj na cylek,wariator,ewentualnie jakieś malutkie dodatki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
Jak kolega wyzej na sam początek kupuj wydech. Mozę być ZX o bardzo ładnie ciagnie od dołu i przy dobrej regulacji może dać nawet 15km/h albo bierz lasera x-pro też dobry do serii a przy 70ccm jest szatanem. A potem kolejno wario i jak sie znudzą osiagi to cylek, wał, gaźnik itp.




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 17:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
CoCk3r, używany wydech ~300zł + wariator: Hebo NG czy Polini SC ~230zł.
I masz już dobry start do dalszych upów.
Potem możesz pomyśleć nad cylindrem, a co za tym idzie - gaźnik, sprzęgło, dzwon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2010, 21:49
Posty: 117
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Hubinho_7, ma rację , nie warto odrazu wsadzać 70 lepiej pomału tuningować ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2011, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2010, 21:34
Posty: 62
Pojazd:
W sumie wszyscy macie rację. Do 70cc musiałbyś od razu gaźnik kupić itp, lepiej zainwestuj w dobry komin:D




_________________

PJ -- http://polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot ... 2-50/92697




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2010, 15:28
Posty: 41
Lokalizacja: Oświęcim-Babice
Pojazd:
Kup ZX-a sam go posiadałem, i przy dobrej regulacji, tak jak kolega wyżej napisał daje nawet 15km/h. Kupisz używkę za 250zł-300zł reszta zostanie ci na wario. Polecam Hebo NG, Malossi Multivar , lub Polni Speed Control. Jeśli masz jeszcze coś kasy to dołóż do dzwonu. Najlepiej Stage6 WingCooler. W tedy masz już podstawę do 70cc. Poźniej sprzęgło, pasek, gaźnik,wał itd...


Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 12:18 przez vaman7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 12:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
vaman7, nie zgodze się w paru rzeczach.... ZX ?? jaka to jest podstawa pod 70cc ? Jak już planuje większy tun to niech kupuje coś mocnego, a nie kupi teraz ZX a za miesiąc cylek 70cc i będzie musiał nowy wydech kupować... Co do wario to nie polecaj jak nie sprawdziłeś taka rada na przyszłość ;) Hebo i Polini oczywiście bardzo dobre wariatory, natomiast z Malossi Multivarem to każdy wie chyba co się stało, bo zaczął zaniżać osiągi przez wadliwą serie... Po co mu dzwon S6 skoro nie ma sprzęgła sprtowego ?? Strata pieniędzy (no chyba że sra kasą to niech kupuje) jeżeli jest w dobrym stanie dzwon to nie ma sensu go zmieniać. Sprzęgło to tylko dopełnienie tuningu na sam koniec.

Gaźnik większy to podstawa pod 70cc więc zamiast tego dzwonu niech lepiej sobie kupi gazior + filtr, napewno lepiej to odczuje




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 12:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2010, 15:28
Posty: 41
Lokalizacja: Oświęcim-Babice
Pojazd:
Z tym ZX-em chodziło mi pod 50cc, bo nie wie od czego zacząć, więc mówię. Jeśli na na pewno będzie 70cc wrzucał, to niech bierze RSII , Yasuni R.
Dzwon zawsze pomoże... - nie będą spadać mu osiągi po dłuższej jeździe. Jeśli na krótkie odcinki to nie musi go kupować.
Co do wario to chodziło mi tutaj o Multivara 2000, bo tak jak mówisz wario z tego roku były koszmarne...


Ostatnio zmieniony 02 sty 2011, 12:36 przez vaman7, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy