Dzisiaj jest 27 lut 2025, 0:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2011, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
witam. mam pewien problem z którym długo się męczę. mianowicie moja vivka ma strasznego muła. jest słaba tak jakby małą kompresję miała. zmieniłem w niej tłok i pierścienie na meteora. cylinder był w dobrym stanie. niewiele ten zabieg mi pomógł. uważam że to nie jest wina cylindra bo skuter czasami ma strasznego kopa a czasami nie. a dokładniej mówiąc gdy się rozpędzam to do 30 km/h ładnie wchodzi na obroty i jest niezły kop jednak gdy osiągnie te 30 km/h nagle spada z obrotów i jest taki mułowaty że się jechać nie da. rozpędzi się jeszcze do 40 km/h i ciężko go bardziej rozbujać. jak jest minimalnie z górki to jakoś osiągnie 60 km/h. zastanawia mnie to czy jest to wina napędu czy coś z dawką paliwa. gaźnik próbowałem regulować i nic to nie pomaga. wszystko mam seryjne tylko rolki mam 7,7g polini. wymieniałem sprężynę na białą malossi ale było jeszcze gorzej. proszę o pomoc

p.s. gdy jadę pod górę to co jakiś czas nagle dostaje kopa i po jakichś 2 sekundach znowu spada z obrotów


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 12:42 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
sprawdzałeś kompresje??
kamyl pisze:
p.s. gdy jadę pod górę to co jakiś czas nagle dostaje kopa i po jakichś 2 sekundach znowu spada z obrotów
mi się wydaje że to coś z gaźnikiem




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 15:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
kamyl, A sprawdzałeś kompresje? Jeżeli masz możliwaość to może sprawdź na innym gaźniku czy tak samo się dzieje .Czy zalewa go podczas jazdy ? Jaką masz dysze i jaki kolor świecy ?




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 15:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
kamyl pisze:
p.s. gdy jadę pod górę to co jakiś czas nagle dostaje kopa i po jakichś 2 sekundach znowu spada z obrotów



hmmm.....spróbuj wyczyścić gaźnik i go wyregulować(pamiętaj aby regulować na ciepłym) :) jaką teraz masz dyszę?i czy masz stożek.




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 15:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2009, 16:55
Posty: 56
Lokalizacja: warszawa-ursus
Pojazd:
Ja miałem że do 30-40 miał kopa później ledwo co jechał.wymieniłem rolki i pasek i dociskową jeszcze i tak nie było do końca w porządku ale jakoś w miarę jeździło,to jak już kupiłem jaśka i multivara i dysze 72 to teraz zap*******




_________________

Zobacz mojego Speeda :))
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... _50/101327

-wydech Yasuni Z
-wariator Malossi Multivar
-Dzwon sprzęgła polini
-rolki polini 7.7g
-pasek polini race
-sprężyna dociskowa polini +15
optyka:
-dolne owiewki Wiseco :)


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 15:35 przez Radeq93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
gaźnik był czyszczony chyba 3 razy :mrgreen: próbowałem go regulować. świeca jest chyba minimalnie za mokra. ale regulacja nie pomaga. jak była inna regulacja to tylko gorzej palił. nie za bardzo mogę sprawdzić na innym gaźniku. właśnie się nad tym zastanawiałem ale nie bardzo jest taka możliwość. stożka nie mam. mówiłem że wszystko seryjne. nie wiem o którą dyszę wam chodzi :ups: nie znam się na tym. ale na krótszej pisze 56 a na dłuższej 72. kompresji nie mierzyłem. ale wątpię że to kompresja bo czasami ma takiego kopa że po prostu marzenie :) dodam jeszcze że sprawdzałem podciśnienie i wszystko jest z nim ok.


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 16:34 przez kamyl, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 17:45 
*

Rejestracja: 25 cze 2011, 12:03
Posty: 34
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A sprawdź wkład filtra powietrza :wink: być może jest brudny




_________________

Mój Speed http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1089397#1089397




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
czyszczony był. chyba jednak to jest coś z gaźnikiem. spróbuję zapytać mechanika czy by mi pożyczył gaźnik. to chyba jedyne wyjście żebym mógł sprawdzić czy chodzi a kasy nie tracił. jeżeli to gaźnik to bym kupił dell'orto ze ssaniem ręcznym. czy będzie pasował do vivki i czy to dobry wybór?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 12:51 
*

Rejestracja: 01 maja 2011, 9:59
Posty: 11
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Podpinam się, bo mam podobny problem ale wiem mniej/więcej z czym.
Straszny muł na starcie - całt gaz, a dopiero po chwili zaczyna ciągnąć!
Wiem że jest to problem z przełożeniem napędu na koło bo silnik ma obroty
a mimo to jakoś nie chce jechać xd . Cały skuter seria! Gdzieś doczytałem się że po zdjęciu blokad możliwa jest ponowna regulacja napędu by chodził on jak należy!
Wariator nie ma żadnych wrzerów, wytarć, rowków. Myślałem że to sprzęgło - rozkręciłem i jest w dobrym stanie, nie przebarwiony dzwon a okładziny grube, zastanawiają mnie 3 rzeczy ! Pierwsza - okładziny na sprzęgle widać że są wytarte tylko tak 1.5-2cm powierzchni a nie na całej, druga rzecz - skuter ma już 12tyś km. przebiegu i czy możliwe by rolki sie już zużyły na tyle bardzo by był taki muł i problem z przeniesieniem . Trzecia sprawa - sprężynki i i pasek, wiem że po jakimś czasie też mogą stracić swoje właściwości, pasek się rozciągnie a sprężynki zrobią się mniej elastyczne - to samo może się tyczyć z centralką która również może źle podtrzymywać pasek ! Może ktoś z was miał podobny problem, lub wie jak go rozwiązać! Nie mam za dużo pieniędzy by sprawdzać cały napęd po kolei ! Chciał bym to rozwiązać możliwie najmniejszym kosztem! POMOCY! dodam że jechałem na keeway'u ry8 od kumpla i tam start był o niebo lepszy! czuć było jak rwie do przodu z
pod dupy! Poradźcie !




_________________

"Człowiek, który staje się bestią zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Dr. Johnson




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy