Dzisiaj jest 15 maja 2024, 21:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lut 2009, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2009, 10:58
Posty: 130
Pojazd:
Witam, mam problemik. Otóż mam speeda 50ccm LC był w nim rozwalony gaźnik. Więc kupiłem nowy gaźnik 17,5mm identyczny jaki idzie do speeda100ccm. Do tego gaźnika zakupiłem także króciec TopRacing, membrany polini (założyłem miękkie) i stożek AirBox. Obecnie podciśnienie wychodzi z gaźnika w króćcu jest otwór seryjnie zaślepiony. Dodatkowo mam wywalony dozownik. I teraz tak.
1. Skuter jest bardzo ciężko odpalić, udaje się to tylko i wyłącznie po wstrzyknięciu paru ml mieszanki do wężyka podciśnienia, wtedy odpala za drugim kopem.
2. Jak już go odpalę to gdy chodzi na ssaniu wszystko jest w porządku lecz gdy ssanie się wyłączy chodzi chwile na dość wolnych obrotach (reguluje przekręcając manetkę) jak dodam gazu to po chwili zgaśnie.
3. Nie mogę ostawić wolnych obrotów, jest tak jakby punkt regulując śrubkę jak wkręcę bardziej to zaraz łapie wysokie obroty jak odkręcę trochę to zaraz gaśnie..

Jeśli chodzi o regulacje to na iglicy mam 5 punktów obecnie licząc od góry jest na 4 punkcie. W gaźniku jest oryginalna dysza z tego co mi wiadomo ok 80-85. Doradźcie mi jak to wyregulować bo już nie mam zbytnio sił...;/ Z tego co wiem to w seryjnych gaźnikach po dodaniu stożka dyszę zmienia się z 52 do jakichś 65-70. Więc jak to będzie w moim przypadku gdzie gaźnik jest większy? Nie chcę aby palił ponad 4 litry, a z tego co wiem niektóre skutery na 70ccm i 17,5mm palą po 3-3,5l. Więc doradźcie.. Z góry dzięki.




_________________

Peugeot Speedfight 2 70cc LC 2001r. - sprzedany!

STRONA SPEEDFIGHT.PL powraca pod nowym adresem:
www.speedfight.pl
Serdecznie zapraszam!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2009, 16:05 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Moim zdaniem to za mała dysza. :) A i możesz mieć coś z kranikem podciśnieniowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2009, 16:45 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Wywal stożek AirBox gdyż masz wiekszy gaznik 17,5 i ma juz dostatek powietrza a gdy założysz mu stozek zamiast filtra to ma zadużo powietrza i sie dławi coś w tym stylu stożek jest dobry przy 50cc jak masz gaźnik 12mm Sprawdź jeszcze ssanie Pozdro :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2009, 17:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2009, 10:58
Posty: 130
Pojazd:
Seryjny filtr nie podejdzie musiałbym go przerabiać a poza tym to on jest cały połamany....




_________________

Peugeot Speedfight 2 70cc LC 2001r. - sprzedany!

STRONA SPEEDFIGHT.PL powraca pod nowym adresem:
www.speedfight.pl
Serdecznie zapraszam!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2009, 17:48 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
elyseo pisze:
stożek jest dobry przy 50cc jak masz gaźnik 12mm


BZDURA! Właśnie stożek jest potrzebny jak masz większy gaźnik.

Daj mu większą dysze i reguluj , Btw. ile obrotów masz wkręconą śrubę od składu mieszanki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2009, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2009, 10:58
Posty: 130
Pojazd:
2 obroty




_________________

Peugeot Speedfight 2 70cc LC 2001r. - sprzedany!

STRONA SPEEDFIGHT.PL powraca pod nowym adresem:
www.speedfight.pl
Serdecznie zapraszam!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2009, 19:04 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Prawidłowo mieszanke może uzykać od 0,5 obrotu do 2 więc jeszcze reguluj i zdaj relacje. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2009, 10:58
Posty: 130
Pojazd:
Dziś jest nieco cieplej więc poszedłem do garażu i tak. Pamiętam ostatnio czyściłem ssanie bo nie ruszało się w ogóle, rozkręcałem również komorę pływakową ale tam tylko wyjąłem dyszę główną i wolnych obrotów,i teraz jest taka sytuacja. Żeby odpalić skuter to muszę mu wstrzyknąć wachy w wężyk podciśnienia, wtedy odpala za 2-3 razem z dodaniem gazu. Iglica jest ustawiona na środku. Jest coś takiego że jak go odpalę to chodzi tylko przez chwile, w pierwszym momencie idzie go wkręcić na obroty nie za wysokie bo zaraz zgaśnie, jeżeli go nie wkręcę to też zgaśnie tylko pochodzi pare sekund dłużej. Jak zgaśnie i wykręcam świece to jest nieco mokra.. Co może być przyczyną takiego zachowania? W poniedziałek powinienem dostać oryginalna linkę gazu, więc już z gazem nie powinno być problemów..




_________________

Peugeot Speedfight 2 70cc LC 2001r. - sprzedany!

STRONA SPEEDFIGHT.PL powraca pod nowym adresem:
www.speedfight.pl
Serdecznie zapraszam!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy