W kategorii jetforce nie ma żadnego gaźnika nawet 17,5!
Przy regulacji mojego gaźnika na rozgrzanym skuterze jest tak, że gdy śrubka od składu mieszanki jest wkręcona na maxa (czyli jak najmniej powietrza) to wtedy najlepiej wchodzi na obroty (choć nie tak jak powinien bo długo muli aż w końcu tak jakby złapie i ruszy z większą prędkościa),a gdy śrubka jest trochę odkręcona to już jest gorzej (przy ruszaniu manetki lekko zwiekszaja sie obroty i nic dalej), gdy jest jeszcze bardziej odkręcona to w ogóle nic nie zwiększają się oboty.
Z tego wynika że gdy dostaje mniej powietrza to jest najlepiej, ale jak próbowałem lekko przytykać dopływ powietrza do filtra powietrza to jest gorzej
Nie ma regulacji iglicy (próbowałem podnieść podkładając podkładkę ale to nic nie zmieniło)
Wydaje mi się że gdyby była jeszcze możliwość wkręcenia śrubki od składu mieszanki było by tak jak powinno.
Dlatego chciałbym zmienić. Może cos by to dało.