Dzisiaj jest 23 lip 2025, 14:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 wrz 2011, 17:55 
*

Rejestracja: 23 wrz 2010, 19:31
Posty: 69
Lokalizacja: podlaskie
Pojazd:
Witam. Dziś jadąc ponad 70km/h przytrafiła mi się nie miła niespodzianka, bowiem wjeżdżając pod górkę skuter zaczął tracić na prędkości i nagle był taki dźwięk jakby coś się urwało i wielkie buuu i zgasł silnik i kilka metrów przejechałem na zgaszonym silniku. Skuter ma przebieg prawie 19tys. km i w tym roku wymieniłem pasek i kompletny wariator z rolkami. Czyżby cylinder zakończył swój żywot, bo kompresja była już średnia i kilku krotnie latem się zdarzało, że puchł tłok, bo cylinder się grzał. Czy może wina wału? Sprzęgło również było już na końcówce żywotności, ale na moje to chyba nie wina sprzęgła. Dodam, że gaźnik wymagał regulacji, bo od kilku dni mi go dusiło przy starcie i na wybojach i zalewało świece.
Pytam, bo chce wiedzieć czy opłaca się go ciągnąc do mechanika czy sprzedawać uszkodzonego? Z góry dzięki za pomoc!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
posprawdzaj wszystko >>> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=100377 << tak jak jest tutaj napisane a szczegolnie zwroc uwage na gaznik i swiece ;)) naperd nie ma duzo do tego czy skuter odpali czy nie albo czy zgasnie czy bedzie pracowac, za to odpowiada uklad zaplonowym i paliwowy wiec szczegolnie nalezy to sprawdzic ;))




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 22:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
buu to charakterystyczne zjawisko dla gaźnika. Albo swiece zalało tak ze juz nie dala rady albo gaznik sie przypchał




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 23:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2011, 0:25
Posty: 39
Lokalizacja: ZGL
Pojazd:
Nie wiem jakie to "buuu", ale u mnie spadał pasek z zajechanego już wariatora i silnik wydawał dźwięk porównywalny do wyłączanego odkurzacza. Po ponownym odpaleniu pasek się naciągał i jechałem dalej. Zobacz - może masz to samo, lecz nie gwarantuję skoro piszesz, że wario jest w miarę nowe ;]


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 23:38 przez Tomson, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 10:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2011, 14:18
Posty: 231
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd: Aprilia RX 160
buu mialem z powodu niewyregulowanego gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 11:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Tomson, ale pisze ze nie moze odpalic , a co ma naped do tego zeby skuter odpalil i chodzil sobie? moim zdaniem chyba nic chyba ze sie myle ... moze skuter nie jechac ale Odpali




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 11:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
jakby spadl pasek to by odpalil.. Bez paska odpala.. To uklad paliwowy




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 14:30 
*

Rejestracja: 23 wrz 2010, 19:31
Posty: 69
Lokalizacja: podlaskie
Pojazd:
Wiem, jakie jest buu wydawane przez gaźnik. Głośne buu tylko było gdy skuter stracił moc i zgasł, a po odpaleniu teraz słychac teraz tylko trzaski i od razu gaśnie. Wydaje mi się, że to cylinder skończył swoją żywotnośc.
Jeżeli kopniak chodzi bardzo lekko to chyba brak kompresji? I czy możliwe, że cylinder mógł ulec uszkodzeniu poprzez za dużą mieszankę w gaźniku, przed tym musiałem zmieniac świecie, bo non stop mi je zalewało? Napęd ok, dziś wszystko sprawdziłem, nie wydaje mi się, że jest to wina gaźnika. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 15:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
jezeli kopka lekko to niestety ;( cylek




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 20:22 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 9:32
Posty: 180
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
mógł ten cylek ci się przytrzeć
u mnie eco tec puchł kilka razy a po przebiegu ok 1400km zatarł się bo prawdopodobnie mialem nieszczelność pomiędzy gażnikiem a krućcem


Ale na zimnym palił od kopa dopiero po przekechaniu 1km było wielkie błeeeeee cylek puchł i spowrotem wsadziłem seryjny zmofowany cylek




_________________

SPRZEDAM TANIO
Chłodnicę przepływową str8
Dwa seryjne wydechy do peugeota
Wydech do DERBI SENDA ODBLOKOWANY
Plastik na akumulator Peugeot VIVACITY
Silnik DERBI SENDA
Zębatki DERBI SENDA
i wiele innych
sz.bobrowicz@amorki.pl
512 659 757


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 20:24 przez peugeot123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:06 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
peugeot123 pisze:
zatarł się bo prawdopodobnie mialem nieszczelność pomiędzy gażnikiem a krućcem


To tak też może się zatrzeć??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
moze jakis paproch mu tamtedy wlecial ale tak samym powietzem by sie nie tatarl tyle co tylko mogl zgasnac :D




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 18:37 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
gaźnik od króćca mi z 8 razy spadł podczas jazdy, bo to mocowanie, trochę zmieniłem, żeby sztywne było. To przez to mógł się zatrzeć??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 18:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 20:08
Posty: 698
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
od tego ze sama odpadlo to nie chyba ze cos tam wpadlo a jak to zmieniles zeby sztywne bylo? chyba ze jakiegos gowna do srodka wrzuciles :d




_________________

SPRZEDAM:
naklejki stage6 czarne i biale 210x40
korektor momentu obrotowego do p/g

gG:578552 (pisac nawet jak niedostepny)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2011, 18:57 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Nic nie wrzucałem, na króćcu top racinga co jest ta guma, co, no gaźnik jest na wcisk, to jak dawałem gaz to się gaźnik unosił, a jak puszczałem to opadał, tak chyba nie powinno być, to wziąłem rurkę od węża gumowego i rurkę pcv, rurkę pcv naciałem i ścisnąłem obejami, ale gaźnik cały czas spadał, a jak spadł, to żeby uruchomić silnik to musiałem użyć plaka, taki środek do czyszczenia tapicerki w samochodzie, tym się go dawało uruchomić, a jak się rozpędziłem, temperatura skoczyła i był koniec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 17:52 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 9:32
Posty: 180
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
rozbierz silnik i wszystko będzie jasne
bo może być wiele przyczyn a tak może bedziesz miał jakieś oparcie xDD




_________________

SPRZEDAM TANIO
Chłodnicę przepływową str8
Dwa seryjne wydechy do peugeota
Wydech do DERBI SENDA ODBLOKOWANY
Plastik na akumulator Peugeot VIVACITY
Silnik DERBI SENDA
Zębatki DERBI SENDA
i wiele innych
sz.bobrowicz@amorki.pl
512 659 757




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 13:20 
*

Rejestracja: 23 wrz 2010, 19:31
Posty: 69
Lokalizacja: podlaskie
Pojazd:
Dzięki Panowie za pomoc, choć wprawdzie to nie cylinder padł, a łożyska wału i temu wg. mechanika chodziła luźno kopka, Viva jeszcze kilka dni poczeka na złożenie do kupy i będzie mogła jeździć. ;) Dzieki za pomoc!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy