Dzisiaj jest 07 lut 2025, 10:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2009, 20:06 
*

Rejestracja: 27 kwie 2009, 19:53
Posty: 5
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Witam.Moj skut to speedfigth 2 rocznik 2004.przebieg wedlug licznika 12.tys.km.Musialem wymienic w nim dlugi krater,bo okazalo sie ze byl pekniety,a przy kupnie nie zauwazylem.W trakcie zakladania cylka pekl mi jeden pierscien,wiec kupilem kompletny tlok z pierscieniami i wymienilem.No i pali bez problemu,jak stoi na stopce wkreca sie super w obroty,sprzeglo pracuje normalnie,kolem krec,no ale jak na niego wsiade,czyli jak ma obciazenie to juz ma problem wejsc na takie obroty aby zasprzeglic.a jak juz zasprzegli to jedzie max 30 km.Wnioskuje z tego ze moze miec slaba kompresje-nie mierzylem.Czy docierac go w takim stanie jak jest czy wymienic cylek.Zaznaczam ze na cylku nie bylo widac widocznych rys,byl gladki.Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 16:04 
**

Rejestracja: 18 paź 2008, 18:35
Posty: 226
Pojazd:
jureklaguna, Napewno dobrze jest tłok zpasowany??. A wcześniej jakie miałeś osiągi??




_________________

Setup:
-Cylinder Polini sport 70 48mm
-Gaźnik 17.5mm
-Wydech Leovince ZX
-Filtr Polini Air Box
-Króciec top racing 21mm
-Wariator Malossi Multivar
v-max 95km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2009, 22:09 
*

Rejestracja: 27 kwie 2009, 19:53
Posty: 5
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Kafarx pisze:
jureklaguna, Napewno dobrze jest tłok zpasowany??. A wcześniej jakie miałeś osiągi??

Witam.Nowy tłok to 40-ka,no a cylek orginalny aluminiowy z powłoka nikel,no wcześniej nie miał zbyt wysokich osiągów,ale te 60 leciał, tłumik napewno nie orginał,nie znam tego modelu ,rolki mia 6.5 gram,zmieniłem na 7.5 gram aby miał lepszy v-max.Myślę, że muszę cylek też wymienić,bo pewnie ten niby gładki,ale chyba już jajo więc ucieka kompresja,a bez sensu po takim przebiegu docierać tłok do starego cylka.

Pisz polskie znaki. Nie tłumNik, tylko tłumik.
M_LoT


Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 19:40 przez jureklaguna, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 11:08 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 19:25
Posty: 78
Pojazd:
Po co wymieniać cylek jak możesz zrobić szlif, dopasujesz do niego tłok i dalej będziesz śmigał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2009, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 21:10
Posty: 173
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
jureklaguna pisze:
cylek orginalny aluminiowy z powloka nikel


Cylek aluminiowy do szlifu ?? Żeliwo tak ale alu chyba nie bardzo :p




_________________

Peugeot speedfight 2 -206WRC LC
%% Metrakit Hand Made 70cc
%% Malossi multivar 2000
%% dysza -072
PZDR> ALL

Kupie wydech sportowy najlepiej Yasuni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy