Dzisiaj jest 25 lut 2025, 23:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lis 2011, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
Elo wszystkim mój kumpel ma peugeota buxy i ma problem : ma multivara i wydech leo tt . jedzie mu 55 z górki 60 . kupilismy spręzyny i ogólnie regulowalismy nawet ściągłem mój cały set i do niego wsadziłęm i dupa . przy 55-60 tak jakby go odcina . Podejżam , że ma mofa . ale wy się wypowiedzcie .




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
a i moje pytanie czy ma zablokowany gaźnik ?

Kiedyś był taki temat o vivce ale niemoge znależć prosze o pomoc i znalezienie tego tematu




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html


Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 20:05 przez waco666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 13:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
1. Spotkałem się kiedyś w necie na niemieckim forum z opisem blokady gaźnika. Był to wsadzony pierścień nad przepustnicę, który blokował jej maksymalne otwarcie. Wystarczy wyciągnąć przepustnicę i to sprawdzić. Jednak taki coś było dosyć rzadko spotykane.
2. Moduł najczęściej był blokowany do 8tyś obrotów (albo 10... nie pamiętam dokładnie :ups: ) Jednak najczęściej mówi się, że i tak seryjny cylinder tego nie osiąga. Osobiście zmieniłem i odczułem lepszą dynamikę jazdy, jednak prędkość się u mnie nie zmieniła.
3. Możliwe też, że zastosowano jakieś krótsze przełożenia, którego nie pozwalają osiągać większych prędkości. Kosztowne, ale efektowne :wink:

Ostatecznie może to być zablokowany cylinder, czyli wersja mofa. :?

P.S Popracuj nad pisownią.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, 13:10 przez faciu3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 15:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
No i jest jakiś mały postęp dzisiaj do szkoły nie poszedłem i regulowałem buxa . Na prostej do 60 bardzo dobrze się rozpędza a dalej jechać nie chce , ale za to z górki to do 80 ledwo co ale pójdzie . To mofa raczej odpada , na gaźniku nic niema . Stanu cylka nie sprawdzałem . Ale skuter słabo pali ( może kompresja ) jeśli tak to czy szlif mu pomoże ?




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 15:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
No i odpowiedź jest prosta (Przynajmniej taka się wydaje :roll: )

Albo nie dokładna regulacja napędu albo słaba kompresja.
Jak masz gdzie to jedź zmierzyć do kogoś i będziesz wiedział o co chodzi :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 16:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
Tak więc kumpel był w warsztacie i zmierzyli mu kompreche mówi że ma 7 bara i co wy na to ? robić szlif czy nie ?




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 17:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Miałem dokładnie tyle samo i przejechałem jeszcze 5tyś km. Później zrobiłem remont silnika z kaprysu - nie z konieczności. Dodam, że mój skuter na takiej kompresji osiągał normalnie 70km/h, mocy miał pod dostatkiem.
Moim zdaniem powinniście się przyłożyć do regulacji napędu, bo to właśnie w niej może leżeć wina zbyt niskiej prędkości.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
Moim zdaniem sprawdzałem wszystkie możliwe sprężynki ( komplet polini 4 zestawy , hebo niebieskie, , sprężyny hebo +50 , +60 zestaw top racinga rolki ( 4,75, 5, 5,25, 5,75, 6,25 7 , 8 , 8,5 dysz w gaźniku 68 dodam że dobrze gazior wyregulowany świeca kawa z mlekiem . Niewiem co dalej .




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Ostatnio wiele osób narzeka na wariator malossi multivar. Proponuję na chwilę podłożyć seryjny i przetestować osiągi skutera. Coraz więcej jest opinii, że multivar czasami nawet zaniża osiągi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
Nic niedało ,bo już tego próbowałem, troche mnie to ździwiło ale na kolektorze momentu obrotowego jest logo TGB :shock:




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html


Ostatnio zmieniony 19 lis 2011, 22:13 przez waco666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 22:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
No i to właśnie w tym może leżeć problem. Inne nachylenia talerzy, które są przystosowane do innego typu silnika mogą ograniczać tę prędkość. Jeśli masz możliwość to podmień na oryginalnego z Peugeota.
Dlaczego o takich rzeczach nie piszesz od razu :?: :cool:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
Podmieniłem od mojego tkr'a i jest git . Jedzie te 80 . Troche go muli ale to kwestia regulacji . Dzisiaj się za to weźmiemy. Temat do zamknięcia . :D




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy