Dzisiaj jest 06 mar 2025, 18:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 70cmm-Ogólne
Post: 26 cze 2009, 10:05 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 14:45
Posty: 70
Pojazd:
Witam. Nie długo będe przerabiał swojego speeda na 70 i mam pare pytań.
1. Główna rzecz to cylek. Ma on być żeliwny do jazdy codziennej który da rade na seryjnym gaźniku z większą dyszą (może w przyszłości kupie 17.5 ale nie wiem) Mam na oku MK 70, Polini Sporta i Dr 70. Wszyscy polecają i polini ale ja jestem jakoś bardziej za MK. Czekam na wasze opinnie.

2. Przebieg mój oscyluje się w granicach 25K ale wału nie będe wymieniał. Jakie łożyska się wymienia??? Wału, korbowodu i simeringi?? Polecacie metalowe czy teflonowe?

3. Czy seryjna dawka oleju jaką podaje pompka w speedzie zadba o 70??? Czy mieszanke musze robić sam?

4. Seryjny moduł jest blokowany do 8.5K??? Czy nie ma konieczności wymieniania go przy 70?

5. Czy nie zbędne będzie sportowe magneto i co w ogóle ono daje? Dodam że chce zrobić full sporta XD

6. Ostatnia sprawa to chłodzenie. Te cylki mają około 9KM więc seryjna chłodnica i pompa wody dadzą rade?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 10:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
1. Polecam MK
2. Tak, łożysko korbowodu, lożyska walu, simery
3. ja robię sam mieszankę
4. A tego to nie wiem :/
5. Pierwsze słyszę, z tego co wiem nie musisz wymieniać magneta na sportowe
6. Ja na power forcie mam wyjęty termostat i temp jest taka sama jak na seryjnym :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 20:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 16:25
Posty: 257
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
napisałeś ze chcesz tylko wymienić cylek czyli nie zrobisz z niego Full sporta a więc nie musisz zmieniać modułu . magneta itp ... te sobie poradzą z twoim serduszkiem :) chłodzenie będzie ok ale warto kupić lepszą pompe wody np +40% ;] jeszcze jakieś pytania ?? a co do cylka to wolałbym Stage 6 Racing ;]




_________________

Hebo Manston Pata Negra
Hebo Manston Racing V
Hebo Racing HPC
Polini Super Speed Evolution
Polini 2G Evolution II
Polini Speed
Stage6 TM 24mm
Przełożenia Metrakit
Zawór + króciec Hebo Big Valve
Stage6 Double Layer - czerwony

http://img246.imageshack.us/img246/4146/image4u.jpg :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 20:31 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
mam (co prawda w Hondzie, akurat odwiedzam dział "przy okazji" zaciekawiony :)) polini sport 70 i jest rewelacja.

nie mam pojęcia ile przejechane... ale z tego co widziałem po reszcie skutera, to tak, jak ten skuter był traktowany - to kit cylindrowy na prawdę mógł dostawać ostro w dupsko :) na budziku jest 16k... a cylek śmiga jak się patrzy :)

spokojnie mogę polecić, skuter chłodzony powietrzem, a cyl (jeżdżę po mieście) nie odczuwam żeby się przegrzewał (po mocy).

a, gaźnik mam dell'orto 17,5. dobrze się razem spisują, do tego założyłem niedawno red filter malossi, ale nie odczułem jakiejś drastycznej różnicy (jeśli już, to raczej znikomą). tłumik leo sp3.




_________________

150


Ostatnio zmieniony 26 cze 2009, 20:31 przez imachine, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 20:57 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 14:45
Posty: 70
Pojazd:
Aeroxtuning w punkcie 5 napisałem że chce full sporta tzn cylek, wario, sprzęgło może gaźnik 17.5 i tłumik ( mam yasuni Z ale chyba będzie za słaby do MK lub polini)

Ja chce cylek do jazdy codziennej który będzie pił 4-5L max a nie racingowy w którym będe wymieniał tłok co 5K.




_________________

http://www.youtube.com/watch?v=1UBNAyz5Tp8

prowizorka;p>..Słaba jakość i obróbka ale komenty mile widziane ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 21:06 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
polecam polini 70cc sport, malossi wario i gaźnik 17,5 dell'orto, a ze sprzęgłem można się wstrzymać - do momentu kiedy wszystko poskładasz i dotrzesz.

jak się okaże że wtedy masz "dziurę" przy starcie, bo wydech zaczyna działać dopiero na odpowiednich obrotach, a chcesz dysponować pełną mocą zestawu wydech+silnik od samego początku, można kombinować ze sprzęgłem - zakładając np. mocniejsze sprężynki.

jeśli Ci to będzie fajnie hulać, to możesz zostawić, a w przyszłości kupić sobie dzwon+sprzęgło, ja planuję stage6 dzwonek i sprzęgło mam już odłożone, malossi fly. kupiłem w zasadzie tylko dlatego że jest dobrym zamiennikiem oryginału :-) i ma grubsze/mocniejsze(?) okładziny niż seria.

z aktualnych wyliczeń honda pije ~3,5l/100, ale to jeszcze będę musiał dokładnie potwierdzić, no i u mnie trochę był nieszczelny króciec, nie jestem jeszcze przekonany na 200% czy już w pełni z nim wszystko ok :)

jeśli zależy Ci na spalaniu, możesz pomyśleć też nad ręcznym ssaniem, skoro planujesz wymianę gaźnika... chociaż nie wiem, czy w peugeot'ach nie ma ssania automatycznego regulowanego, tzn takiego w którym możesz sobie sposobem złożenia ssania ustalić jak długo będzie się wysuwać.




_________________

150


Ostatnio zmieniony 26 cze 2009, 21:09 przez imachine, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 21:13 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 14:45
Posty: 70
Pojazd:
Napisz coś o osiągach...masz jakieś wario w niej?




_________________

http://www.youtube.com/watch?v=1UBNAyz5Tp8

prowizorka;p>..Słaba jakość i obróbka ale komenty mile widziane ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 21:26 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
jakieś mam - bez niego raczej by nie jeździła ;)

ale wydaje mi się, że to seria, przynajmniej nic nie ma na nim napisanego.

będzie malossi, to opiszę konkretnie.

póki co budzik zamyka - czyli licznikowo ~120. przyśpieszenie wystarczające, choć właśnie czuć, że jeśli bym miał wykorzystywać pełen zakres "dobrych" obrotów, to powinno być sportowe sprzęgło założone.

będzie ;)

ogólnie przekładnia w dość kiepskim stanie tam jest. więc nie ma też co porównywać.




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 21:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 16:25
Posty: 257
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
stage 6 racing jest bardzo wytrzymały;]




_________________

Hebo Manston Pata Negra
Hebo Manston Racing V
Hebo Racing HPC
Polini Super Speed Evolution
Polini 2G Evolution II
Polini Speed
Stage6 TM 24mm
Przełożenia Metrakit
Zawór + króciec Hebo Big Valve
Stage6 Double Layer - czerwony

http://img246.imageshack.us/img246/4146/image4u.jpg :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy