skuter przy obrotach 8-8,5 tyś zaczyna przerywać i psika z tłumika jak sie poczeka to sie wkreci i wyciągnie do tych 10,5 tyś obrotów
filmik jak to wygląda (nie słychać psikania)
http://www.youtube.com/watch?v=ZI9i22mP ... 1QQNSTN_w=
nie jest to napewno wina świecy bo jest nowa w tamtym tygodniu wsadzona
wcześniej to sie nie działo skuter kręcił jeszcze kiedyś do 12 tyś diało sie tak przed zmianą cylka i po zmianie teraz jest nowy...
przedtem to jest jakieś 1,5 roku temu podczas jazdy wkręcał się do 9,5 tyś ale też zaczynał przerywać jakby zapłon odcinało. Skuter też źle pali bo trzeba dodać troszke gazu żeby złapał ale wydaje mi sie że to wina uszczelniaczy bo leciutko sie przetarł filtr i mogło syfu złapać, bo zaraz po założeniu nowego cylka palił dobrze...
jest wsadzony też wario multivar troche obcharatany ta powłoka w niektórych miejscach uszczerbiona, ale na seryjnym dzieje sie to samo...
Czyżby to była wina ecu? że w jakiś sposób sie zablokowo?
A może wydech zapchany?
filtr jest napewno dobry bo był czyszczony 2 tygodnie temu
jeśli ktoś może to niech sie wypowie jak jego zablokowany jet chodzi jak sie wkręca może to coś pomoże