Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2012, 13:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Gdzie znajdują sie blokady w peugocie jet force c-tech z 2003r. Jedzie mi około 70. Na wariatorze chyba nie mam juz. Z góry dzięki;)




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 13:41 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
wariator i wydech na wariatoże nie jest ta standardowa czyli pierścionek tylko taki tależyk za wariatorem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
W gaźniku nie ma?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 17:51 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
nie możesz najwyżej dysze wymienić jak chcesz ale to raczej nie wpłynie na osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
Szakal.!., 70 km/h to lepszy niż średni wynik :)
na wariatorze masz z tyłu blaszkę na 3 śruby przykręcone
tłumik-końcówka tłumiąca(ślepa kiszka)
noi jak już chcesz ciut więcej mocy zwiększ dyszę na 72 i regulacja oczywiście :)


mate123 pisze:
nie możesz najwyżej dysze wymienić jak chcesz ale to raczej nie wpłynie na osiągi


oj uwierz, że wpłynie jeżeli cylinder dostanie więcej paliwa to będzie miał większy wybuch czyli będzie silniejszy.


Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 18:01 przez Ray47, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 18:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
na wydechu chyba nie mam zanego zawirowacza




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 18:26 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
Ray47, prubowalem to u sb i nic sie nie zmieniło i 70km/h na jetta to nie dużo one seryjne ponad 80 chodzą
Szakal.!., jak nie am zawirowacza to sprawć zwęszka może jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
mate123 pisze:
Ray47, prubowalem to u sb i nic sie nie zmieniło i 70km/h na jetta to nie dużo one seryjne ponad 80 chodzą
Szakal.!., jak nie am zawirowacza to sprawć zwęszka może jest


Boże widzisz i nie grzmisz.
Rozumiem że chcesz pomóc ale jakbyś zauważył to okienko w którym piszesz podkreśla wyrazy na czerwono JEŚLI SĄ Z BŁĘDEM.Więc jeśli jesteś tak łaskaw popraw te błędy bo połowy twojego postu nie da się odczytać.

jeszcze jakoś nie widziałem Peugeota seryjnego jadącego 80 km/h tyle na serii wątpię że osiągniesz może licznik okłamywał.Mój full seria osiąga 73 km/h więc widzisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 21:00 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
Ray47, twój to jest ac z silnikiem verticala a jego to lc jak wiadomo dluższe przełożenie i z silnikiem leżącym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
mate123 pisze:
Ray47, twój to jest ac z silnikiem verticala a jego to lc jak wiadomo dluższe przełożenie i z silnikiem leżącym


No tego nie zauważyłem.

No to powinien te 80 iść tylko może cylek już słaby jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 10:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Sądze ze cylek jest dobry. Ma niby 20 tys przebiegu ale co z tego jak jezdzony był do 65km/h.. Bo wiecej nie zbyt chce iśc. Jak sie dobrze bujnie to leci około 68km/h..




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:19 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
sprawć czy nie masz za waritorem przykreconej takiej blaszki i sprawć czy swężynki nie ma w kolanku a skuter kupjony z polskiego salonu?

Pisz po polsku, bo tego nie da się przeczytać - Pat!

Po tłumaczeniu:
Sprawdź czy nie masz za wariatorem przykręconej blaszki i czy nie masz zwężki w kolanku wydechu. Skuter kupiony z polskiego salonu?


Ostatnio zmieniony 04 cze 2012, 20:32 przez mate123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
chyba sprowadzony.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
mam pytanko - c-techa masz z 2003r ?? C-techy wychodziły chyba od 2006r a od 2003 TSDi - więc możliwe że masz przeróbkę z wtrysku na gazior :)

Zrób fotki i powiem ci co masz spr :)




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 14:33 
*

Rejestracja: 30 kwie 2012, 18:01
Posty: 52
Pojazd:
http://jetforce.boo.pl/viewtopic.php?f= ... e16ac94666

Tam masz wszystkie blokady jakie są.


PS. Nie masz C-Tech'a z 2003r. bo je robią od 2005r. :D. Masz wtrysk przerobiony na gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Niektóre jety też mają blokadę na gaźniku, polegająca na tym, że przepustnica nie otwiera się do końca. Z taką blokadą mój skuter jeździł max 70km/h. Zdejmij cały filtr powietrza i przekręcając manetkę do oporu (na nie odpalonym skucie) zobacz czy przepustnica otwiera się do końca.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
to tam musi byc inny cyl jak jest przerobiony. tak?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 14:57 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
te cylindry sprowadzone z tych krajów co podalem są takie same tylko maja mniejsze kanały i to wpływa na osiągi ale one jadą max 60-65km/h a twój więcej jedzie więc chyba nie to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
wydaje mi sei ze mój z angli. ale pewnosci nie mam 65km/h osiąga bez niczego. I co z tym wtryskiem, jak mam silnik przerobiony to bd sie pieprzył zaraz?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Nie nie bd się pieprzył ale w wtrysku są inne blokady a inne w gaźniku, a skoro masz przeróbkę to masz tylko blokade na wario, bo swap z TSDi na Ctech to zmieniasz głowicę i zamiast wtrysku dajesz gaźnik i nic więcej, powiedz mi czy masz elektroniczny prędkościomierz(obrotomierz analog+prędkość cyfrowa)




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy