Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2012, 18:25 
*

Rejestracja: 31 lip 2011, 14:34
Posty: 8
Pojazd:
Witam ;P
Posiadam Peugeota Trekkera 50cc i na moje nieszczęście padł mi seryjny cylinder i kupiłem nowy teca 50cc i nagle stracił v-max i troszeczkę przyspieszenia.Co może być przyczyną
tego ??.

P.S. Proszę o szybką i mądrą odpowiedz xD

Z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 22:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Regulowałeś gaźnik i napęd?




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 9:52 
*

Rejestracja: 31 lip 2011, 14:34
Posty: 8
Pojazd:
tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 10:47 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 14:52
Posty: 139
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
a nie ma może objawów dławienia lub czymś podobnego :D




_________________

Cytuj:
konrad1115 napisał/a:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 13:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
misterioo, regulowałeś czy wyregulowałeś ? bo to róznica :D :D




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 8:43 
*

Rejestracja: 31 lip 2011, 14:34
Posty: 8
Pojazd:
wyregulowany jest przez fachowca i się nie dławi
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 8:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Możliwe że ten cylek jest po prostu słabszy od seryjnego albo zle dotarles




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 9:53 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 9:30
Posty: 33
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Mam dokładnie ten sam problem, po zmianie cylindra seryjnego na Tec'a HQ (minimalnie mocniejszy niż seryjny) osiągi się trochę pogorszyły. Dokładniej to ma żwawy start, wkręci się dość wysoko, ale potem obroty spadają i jedzie max 70-75 km/h po długim rozpędzaniu. W gaźniku mam dysze 54, jak myślicie, to może być jej wina ?




_________________

Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 12:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
misterioo, mam cylek tec Eco i mi nic się nie zmniejszyło...Może gaźnik źle wyregulowany masz :P ja u siebie po zmianie musiałem regulować gazior i śmiga świetnie do teraz :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278624
Kliknij^^

konrad1115 pisze:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?


Ostatnio zmieniony 03 lip 2012, 16:11 przez Ray47, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 15:56 
*

Rejestracja: 31 lip 2011, 14:34
Posty: 8
Pojazd:
gaźnik napewno jest dobrze wyrególowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy