Dzisiaj jest 19 maja 2025, 9:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 mar 2010, 16:13 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam!
Mam kilka pytań co do tego cylindra (50cc oczywiście bo nie mam zamiaru wymieniać wału) może ktoś miał z nim już styczność.

1. Jaki mniej więcej na nim zrobie przebieg :?: Chciałbym przejechać na nim jakieś 10 000km.
2. Czy musze wymieniać do niego wał :?: bo na mielochu napisali "Z racingowym wydechem oraz gaźnikiem 19-21mm może osiągnąć bardzo przyzwoite osiągi, równe 70tce poziomu Sport" a wiem że do 70cc trzeba wzmocnione wały zakładać (wydech i gaźnik mam fabryczne).
3. Czy może lepiej wziąć wersje Sport :?: :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Wersja Sport będzie wytrzymalsza , bo nie kręci aż tak wysokich obrotów jak Racing :D




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
no i niby do 70 sport wystarczy wymienic łożyska chociaz ja osobiscie wolalem wymienic na inna wał zeby mi tam nic nie poszlo ;d




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Też mam taki dylemat :) powiedzcie o tym wale wiecej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Wału nie trzeba wymieniać... Peugeoty mają wytrzymałe wały ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
a co z łożyskami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Wytrzymalsza powiadasz. A orientuje sie ktoś ile mniej wiecej można zrobić km przy dobrym dotarciu i stosowaniu fulsyntetyka (na racingu) :?:


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 20:10 przez jan0, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 12:12
Posty: 618
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ja dokladniej nie wiem jak to wyglada z ta wymiana wału i ile wytrzymują ;D ja zmienialem bo moj speed miał przjechane 11 tys na tym wale i łozyska mialem w dramatycznym stanie z tego co brat mi mowił przy wymianie na 70 wolalem dac to 350 zł wiecej i miec pewnosc ze sie nie rozpadanie za jakis czas ;D




_________________

moj speed ;) proszę o opinie
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=403019#403019 MEGA PAKA ZDJĘC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
No tak, ale tutaj mowa o 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Wytrzymalsza powiadasz. A orientuje sie ktoś ile mniej wiecej można zrobić km przy dobrym dotarciu i stosowaniu fulsyntetyka (na racingu) :?:

To może lepiej kupie sport bo łożysk mi sie nie chce wymieniać :|
A duża jest różnica w osiagach miedzy sport a racing?
Tylko nie wiem czy mam kupować olej Mobil Racing 2t za 40zł czy kupić ten półsyntetyczny Mobil za 30zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 21:03 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Może być półsyntetyk ale lepszy by był castrol półsyntetyczny.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 21:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
mam peugeot tkr z silnikiem od seeda LC i mialem airsala 50cmm racinga to wytrzymal mi 7k, potem kupielm airsala 70cmm i trzyma mi juz 8k bez awari (nie katuje maszyn) szczeze ci powiem racingowa 50 kreci bardzo wysokie obroty i przynajmniej lozyska na skf metal powinienes wymienic nawet jak kupisz oryginalny cylek, najlepiej kup airsala 70cmm po0niewaz kreci mniejsze obroty i wal mnie dostaje w dupe a moc taka sama, zreszta racingowa 50 oczywyscie osiagi prawie podobne do sporta 70cmm ale mniejsze przyspieszenie i bardzo wysokie obroty. Ja leje Olej orlena Syntetyczny i wszystko jest ok na cylki aluminiowe wez full syntetyka.




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 21:08 przez Azamat, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 21:37 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Mówisz że zdrowiej dla wału wziąść 70cc Sport ale z tego co wiem do 70cc trzeba zmieniac wał i pewnie też gaźnik a ja mam kase tylko na cylek póki co. :/

Czy wału nie trzeba zmieniac? :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 21:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
ja ma airsala 70cmm na gaźniku 12mm tylko z wieksza dysza i wymienionymi lozyskami na SKF metal bo teflon to 500km i do kosza, a wal u mnie ma 21k nahulane:) a no i koniecznie wymien łozysko czopu walu na wzmacniane koszt max 40zl.




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 21:48 przez Azamat, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 21:59 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Dysze mam zdaje się jakąś większą niż w oryginale. Dokładnie nie wiem o które łożyska chodzi czy żeby je zmienić trzeba rozbierać silnik czy wystarczy zdjąć cylinder :?: A gdzie można kupić takie łożyska :?: bo na mielochu do speedów maja jakieś igiełkowe ale to zdaje sie do korbowodu.

Oczywiście operacje będę wykonywał pod nadzorem mechanika :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 22:01 przez jan0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0d940f25e6
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0d940f25e6
Czyli 70cc sport jest bezpieczniejszy dla wału niz 50cc racing?


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 22:38 przez bartek1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:42 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
I w tym momencie rozwiązałeś mój dylemat- nie mam tyle kasy więc kupie 50cc poziomu Sport :mrgreen:

Dzięki wszystkim za odpowiedzi :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 9:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
lepiej kup 70cmm sport jak wal nie ma luzów to wytrzyma mialem w minarelece Ac cylek stage6 streetrace 70cmm bez wymiany lozysk a wal mial najechane 23k to lozyska wytrzymaly mi niecale 5k, a jak masz w dobrym stanie lozyska to potrzymiom nawet trche wiecej, jak kupisz byle jaki sportowy cylek to kup takie lozysko igielkowe:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 57808a2e1f

Ja cylek sam wymienialem w prawdzie polamalem pierscionki i musialem kupic nowe, ale jakos potem zalozylem:)




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 10:00 przez Azamat, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 12:40 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A gdybym wzioł 70tke Sport i zmienił łożysko igiełkowe to bym pojezdził troche :?: bo mam 12 000 km przebiegu.

A gdyby mi padł wał to co sie wtedy dzieje trzeba zmieniac cały cylinder i reszte? czy może to sie będzie działo stopniowo i odczuje jakieś niepokojące objawy :?: Mechanik mówił mi że jak zacznie sie coś dziać z wałem to będzie słychać (mechanik samochodowy nie skuterowy :mrgreen: )
Jeszcze dodam że mam tłumnnik LeoVince Touring i nie wiem jak się będzie zachowywał z cyoloindreem 70cc.

Wyczytałem na forum gdzieś że bez zmiany gaźnika i tłumnika 70tka mi nic nie da.


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 14:28 przez jan0, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 14:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
moim zdaniem bys pojezdzil, a z walem zalezy bo jak beda sie lozyska sypaly to bedziesz slyszal dzwonienie w silniku, a kiedy wal peknie tego nie przewidzisz nigdy bo tego raczej nie uslyszych, w najlepszym wypadku jak wal peknie to tylko do wymiany wal i lozyska, a w najgorszym wal cylek i nieraz pasek. A jak juz nie wymieniasz lozysk to wymien lozysko igielkowe jest na korbowodzie zdejmujesz sworzen tloka i samo wypadnie, a co sie stanie jak sie rozwali lozysko igielkowe to nie wiem moge sie tylko domyslic ze moze uszkodzic cylek.




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy