Dzisiaj jest 06 mar 2025, 10:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kranik paliwa
Post: 18 sie 2009, 20:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Witam

Muszę kupić kranik paliwa do Zenitha :wink: Mój mam ręczny.
Napotkałem do kupienia podciśnieniowy ... Wiem, że w tych skuterach były montowane też podciśnieniowe tylko nie wiem czy do mojego będzie pasował.
Gdzie mam podłączyć podciśnienie ?
Czy będzie wszystko pasowało :?:




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
Nie warto brać podciśnienowego. Lepiej zostać przy ręcznym. Mniej z nim problemów.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 15:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Dlaczego tak uważasz :?: Jaki problemy :?: :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 15:21 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Ja również jestem zdania, że ręczny kranik jest lepszy. Podciśnieniowy, to wygoda, nie musisz myśleć o jego odkręceniu. Ale ręczny zawsze podaje paliwo do gaźnika, nie martwisz się szczelnością membranki i wężyka podciśnieniowego. W razie problemów z odpalaniem, wyciągasz tylko wężyk z gaźnika i wiesz czy paliwo dochodzi




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2009, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
No dobra, niestety na allegro narazie nie znalazłem ręcznego :|

Gdzie mam podłączyć podciśnienie ? Do króćca mam olej, a w gaźniku jest jedna rurka zatkana śrubą :roll: Może to tam :?: Tamta rurka jest w okolicy przepustnicy :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 8:35 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jeżeli ten króciec jest za przepustnica to mozliwe że to podciśnienie.Jak nie,mozna zrobic samemu ,montując cienka rurke w gardzieli ssącej gaźnika lub kolektorze ssącym.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 9:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Kumpel w Roxie ma zrobione podciśnienie na zasadzie takiej ze ma wywierconą mniejszą dziurkę w króćcu ssącym i włożony i przyklejony wentylek od rowera wybebeszony i na to rurka i sii ... aa Ty masz metalowy króciec? to masz ułatwioną sprawę :wink: Lub sprawdź tą zatkaną dziurę w gaźniku :roll: Pozdro :twisted:




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy