Dzisiaj jest 21 lut 2025, 21:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2009, 14:59 
*

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:36
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Po uprzednim przeszukaniu forum, nie znalazłem przejrzystego tematu o wydechu Polini For Race 3. Prosiłbym właścicieli tego oto wydechu, bądź osób które kiedyś miały z nim do czynienia o opinie.

Mam Peugeot'a Jet Force na gaźniku, który jest jeszcze na dotarciu (wszystko seria)... Już od paru dni decyduję się na wydech, który w sobotę będę zamawiał. Co do wydechu, potrzebuję takiego, który jest uniwersalny. Wraz z wydechem, będę zamawiał Wariator i Sprzęgło, lecz to wciąż niewielki tuning... Co do cylindra 70cc... mam w planach zakupienie takowego, lecz to będzie za łądnych pare miechów, a więc nie chce kupywać niczego pod typową 50'tke typu technigas next-r lub leovince tt, bo jak zrobie większy tuning to znów będę musiał zmieniać wydeszki. Niestety nie mogę nic wziąść 'rasowego' pod 70ccm bo jeżdzenie pół roku na takim wydechu, bez dobrego tuna może też mi zamulić skuta. Tak więc potrzebuję naprawde coś uniwersalnego.



Po wygłoszeniu tematu 'jaki tłumik' padło kilka sugestii na Polini For Race 3, którym się nieco zainteresowałem. Na mielochu piszę, że jest on dobry do totalnej serii jak i mocnego tuna. Z tą samą opinią można było się spotkać w niektórych tematach, ale jak jest naprawde??




Czy ten wydech będzie dobry do totalnej serii, i będzie potem tak samo dobry do lekkiego tuningu, jak i po zmianie cylka?

Ponadto, czy ktoś mi może powiedzieć coś o brzmieniu tego tłumika bo słyszałem kilka nieciekawych opinii?

I jak go widzicie na tle Technigas RS II, czy też Yasuni Z/R, czy nie lepiej zainwestować w coś 'słabszego' ?

aaa i najważniejsze: słyszałem że jest to wydech racingowy jaki by nie był i 'działa' tylko na wysokich obrotach a więc się uaktywania tylko od góry... jak z tym jest? Czy z miejsca nie będzie miał dobrego startu ?

Z góry dziękuje za wszystkie drobne sugestie, a już będę total wdzięczny za jakieś konkretne rozpisanie co i jak i dlaczego :))

Trzymajcie się, pozdro!


Ostatnio zmieniony 16 lip 2009, 15:03 przez kilerek997, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 15:15 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 14:45
Posty: 70
Pojazd:
Sam sobie praktycznie odpowiedziałeś na wszystkie pytania. Najlepszy moim zdaniem tłumik do peugeota. Na pewno jest mocniejszy od yasuni z i techigasa.




_________________

http://www.youtube.com/watch?v=1UBNAyz5Tp8

prowizorka;p>..Słaba jakość i obróbka ale komenty mile widziane ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 15:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2009, 12:00
Posty: 136
Lokalizacja: z kątowni xD
Pojazd:
patrząc cenowo bardziej opłaca się kupić Yasuni R, ponieważ spełnia te same warunki co Polini FR 3, a ponad to Yasuni jest łatwy w regulacji :wink:




_________________

"Jeździj SZYBKO tam gdzie WOLNO!!!" ( :) )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 16:14 
*

Rejestracja: 21 cze 2009, 7:20
Posty: 124
Pojazd:
krys99 pisze:
patrząc cenowo bardziej opłaca się kupić Yasuni R, ponieważ spełnia te same warunki co Polini FR 3, a ponad to Yasuni jest łatwy w regulacji :wink:


nie no zaskakujesz mnie yasuni r na racing xD
fr3 dobry pod sporta ale i w racing tez daje dobrze rade ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 16:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2009, 12:00
Posty: 136
Lokalizacja: z kątowni xD
Pojazd:
Domagalak pisze:
nie no zaskakujesz mnie yasuni r na racing xD
a kto powiedział, że to ma być wydech racing? :roll: człowieku naucz się czytać! :evil:
kilerek997 pisze:
słyszałem że jest to wydech racingowy jaki by nie był i 'działa' tylko na wysokich obrotach a więc się uaktywania tylko od góry... jak z tym jest? Czy z miejsca nie będzie miał dobrego startu ?




_________________

"Jeździj SZYBKO tam gdzie WOLNO!!!" ( :) )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 19:11 
*

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:36
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No właśnie, wie ktoś jak to jest z tym "łapaniem z wysokich obrotów" ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Bierz FR3. od dołu nie jest wcale zły a na górze idzie całkiem łądnie, co prawda ustępuje np c16 ale c16 ustępuje mu dołem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 18:29 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
tak tylko że yasuni do peugeota horizontala są na zamówienie czyli dużo droższe




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 19:40 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 2:06
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
kilerek997 kto ci powiedział, że tecnigas nie jest też przeznaczony do 70?
właśnie to jest jego duża zaletą, że pasuje tu i tu...




_________________

-airsal t6 70ccm
-polini eco kit
-gaźnik 17,5mm tec racing
-tecnigas next-r
-sprężynki tec racing +15%
-sprężyna dociskowa polini +22%
-rolki polini 7,7 g
-pasek polini race
-kruciec ssący tec racing
-świeca sportowa
-dysza główna gurtner




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy