Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 12:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2009, 7:30 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
Mam skuter peugeot tkr furious (2006) i jechałem sobie 70-80 jeździłem tak ok 40 min i nagle zgasł mi i zrobił takie "buuuu".Później jak chciałem zapalić to nic się nic nie działo poczekałem aż ostygnie i próbowałem zapalić i nadal nic.Próbowałem zapalić kopnikiem i starterem i nie chce zapalić.Świece sprawdzałem i ma iskrę ale taką słabą.Jak wsadziłem palca i chciałem zobaczyć kompresje to nie ma paliwa.Co mogło się stać??Proszę o dokładny opis ponieważ jestem początkujący i nie wiem co gdzie i jak...

Z góry dziękuje


ps.Wszystko w silniku jest oryginalne żadnego tuningu.Ostatnio ściołem rurkę (zawirowywacz spalin czy jakoś tak) i katalizator od tłumika to może być przez to??


Ostatnio zmieniony 22 sie 2009, 7:34 przez fkamcio, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 7:47 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Wyczyść świecę,może ma przebicie. No i gaźnik,coś mogło zatkać dyszę główną




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 7:50 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
Kupie dziś nową świece,a gaźnik jak wyczyścić jakąś instrukcje mogłbyś mi podać??To paliwo przez to ze dysza jest zatkana nie dochodzi??



a tak apropo do tłumika idzie taki weżyk jego też trzeba ściągnąc ??


Ostatnio zmieniony 22 sie 2009, 7:57 przez fkamcio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 7:58 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Trzeba odkrecić gaźnik.Potem komore pływakową.To ta miseczka pod spodem.Wtedy jest dojście do dysz, głównej,wolnych obrotów i ewentualnie ssania.Zależnie od typu gaźnika jest ich od 1-3.Zawsze jest główna,reszta niekoniecznie. Główna jest usytuowana centralnie,tzn w nia celuje iglica znajdująca sie w przepustnicy. Ma największy otwór ale niekoniecznie jest największa. Przy okazji zapoznaj się z opisami na dyszach. Chodzi o rozmiar głównej.To moze nie raz sie przydać. Zwróć uwage czy na dnie komory pływaka było czysto po demontażu więc nie wylej od razu jego zawartości.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 8:07 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
dzięki spróbuje to zrobić i zobacze w tedy.A mogło coś innego się stać??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 8:11 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak masz dojście do cewki HV (wysokiego napięcia) zobacz czy są w niej dobrze podłączone kable na wtyczkach>Chociaż możesz mieć cewko-moduł i tam jest cała wiązka kabli.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 8:17 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
ok sprawdze dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 10:28 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 21:41
Posty: 91
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
ja mam takie same objawy w swoim tk'erze i mi powiedzieli ze jest zatarty ale ja już czyściłem gaźnik i filtr powietrza i mi to nic nie dało nadal nie chce odpalić ;( a... i świece tez zmieniłem i tez nic;(. ty może masz więcej szczęścia i masz tylko dysze zapchana;).jak masz dostęp do kompresora to możesz cały gaźnik przedmuchać i w tedy będziesz miał pewność ze nie ma w nim żadnego syfu




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda, ... ,125/56845

ogladajcie, oceniajcie:D
brakuje jeszcze jednego ale pewnie wkrotce sie pojawi:P
ps. to jest Vespa LX125 :p.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 12:33 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
ale ja jakbyś go zatarł to by kompresji nie było...A ja jak palca włoże to mi go wypycha





wyczyściłem i nadal nic i tą cewke HV też sprawdziłem kable są podpięte


Ostatnio zmieniony 22 sie 2009, 15:52 przez fkamcio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2009, 17:22 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak masz osobna HV,nie cewko moduł to sprawdzanie jest proste. Odpinamy z HV kabel zapłonowy (cienki,kolorowy idący z zapłonowej w silniku).Kręcimy rozruchem lub przy pomocy kika a kablem pocieramy po masie.Jeżeli nie jest to usterka cewki zapłonowej (w silniku) kabel powinien iskrzyć.Tak wykluczamy cewkę z listy: uszkodzone :(




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 5:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 8:05
Posty: 130
Lokalizacja: Gradowice
Pojazd:
To mogą być pierścienie-słaba kompresja >paliwo nie dochodzi.. Odkręć głowicę i oceń stan cylindra-czy nie ma rys[/i]




_________________

Peugeot Elyseo..speedfight engine

Honda SFX 50 89r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 5:52 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
miałem i mam słabą kompresje nic się z nią nie zmieniło, paliwo dochodzi a głowicy nie odkręcałem i nie będe oddam do kumpla Taty on się zajmuje naprawą skuterów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:04 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
znalazłem już przyczyne jest zatarty musze zrobić 6 szlifów.Czy może polecacie nowy cylinder ?? taki dobry do 200 stów razem z tłokiem i wszystkim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2008, 22:40
Posty: 305
Lokalizacja: WWO
Pojazd:
Nowego za taką cene raczej nie dostaniesz ... lepiej zainwestuj i kup sobie jakis sport ...




_________________

Peugeot Jet Force C-Tech !

-Wariator Malossi Multivar
-Wydech Leo Vince ZX (+ Wata Hebo)
-Sprężyna Dociskowa Malossi(twarda)
-Sprężynki sprzęgła Malossi Fly
-Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell Evo
-Membranki Malossi

V-maX : ~100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 8:05
Posty: 130
Lokalizacja: Gradowice
Pojazd:
jakie 6 szlifów?? chyba oszalałeś w tym momencie.. ja robie za 180 szlif w tym dostaje tłok meteora i pierścienie




_________________

Peugeot Elyseo..speedfight engine

Honda SFX 50 89r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:21 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
mecahanik mi powiedział że musze zrobić 6 szlifów bo szlif to tam 0,25 mm czy coś i musze zrobić 6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2008, 22:40
Posty: 305
Lokalizacja: WWO
Pojazd:
Nie wieże ... to jest nie możliwe ... skoro Kolega wyżej bierze 180 za jeden a ty 6 masz zrobic to chyba lepiej nowy cylinder co ?




_________________

Peugeot Jet Force C-Tech !

-Wariator Malossi Multivar
-Wydech Leo Vince ZX (+ Wata Hebo)
-Sprężyna Dociskowa Malossi(twarda)
-Sprężynki sprzęgła Malossi Fly
-Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell Evo
-Membranki Malossi

V-maX : ~100 km/h


Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 20:25 przez XMajkelX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:27 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
zobacze ile będzie to kosztować czy nie wyjdzie taniej nowy cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 8:05
Posty: 130
Lokalizacja: Gradowice
Pojazd:
pierwsze co zrób to zmień mechanika!




_________________

Peugeot Elyseo..speedfight engine

Honda SFX 50 89r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:44 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 6:58
Posty: 21
Pojazd:
u tego mechanika zawsze naprawiam i ten mechanik jest zaufany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy