Dzisiaj jest 24 lut 2025, 11:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2013, 0:49 
*

Rejestracja: 24 lip 2012, 22:27
Posty: 11
Lokalizacja: Purmerend
Pojazd:
Mam vivke Xrace z 2005. obecnie 41tys km. Obecnie jeździ bez zarzutu, choć musiałbym trochę zainwestować w jego wygląd i parę spraw eksploatacyjnych, w najbliższym czasie wymianę cylindra (komplet) i wydechu oraz cześć nowych owiewek i plastików.

Od jakiegoś czasu jestem jednak bardzo napalony na New Vivacity. Szukam okazji i właśnie mam 2 na oku. Jednak przed chwilą przeczytałem, że New jest praktycznie chinolem i stwarza problemy. Cóż, po jakości przełączników sam stwierdziłem, że zawiało chinami... Pytanie jest proste bez zbędnego pisania o szczegółach. Czy warto kupić używanego new do codziennej jazdy po 40-100km. Jeśli tak, to 2T czy 4T. Skuter jest dość drogi, myślałem też o kupnie nowego na raty lub leasing. Jeśli jednak nie warto, bo są problematyczne, to albo popieszczę starą vivę albo rozejrzę się za innym modelem, marką...

Czekam na opinie i rady, najlepiej od posiadaczy.




_________________

Całkiem nowy, całkiem zielony :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 15:05 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 13:53
Posty: 72
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Polecam piaggio zip 4t. Przyśpieszenie jak na 4t spoko i pali mniej niż 2 l. Co do jakości tez ok, z tym że był robiony w chinach, tudzież nie ma co porównywać do skutery tesco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 20:19 
*

Rejestracja: 24 lip 2012, 22:27
Posty: 11
Lokalizacja: Purmerend
Pojazd:
z danych technicznych interesujące 2l/100km i 7,5l zbiornik daje ponad 350km zasięgu. Skuter faktycznie bardzo popularny. Jednak ni jak mi nie pasuje jego wygląd i malutkie 10" koła, ale jak będę miał faktycznie zmieniać to wezmę go pod uwagę.

Co natomiast o new vivacity?

Myślę też o dwóch manewrach:
1. zamontowanie nowego silnika 4T do mojej Vivki, być może nawet o większej pojemności, nawet i 150cm3, tylko musiałby mieć możliwość płynnego ograniczania prędkości do 45km/h. Czyli jadę sobie 90km/h, widzę policję, zwalniam, ukrytym przełącznikiem robię pstryk i proszę, mogą testować na rolkach (w Holandii bardzo często robią takie kontrole, a kary bardzo wysokie za zdjęte blokady) wszystko jest ok, wyszło 45-54km/h i może Pan jechać dalej :D. Mam taki moduł, ogranicza prędkość obr. silnika, ale jeszcze go nie zamontowałem z braku czasu więc nie wiem jak i czy się sprawdza (ktoś wie jaki kabel idzie od impulsatora do modułu CDI w Vivacity 2005? podejrzewam żółto-niebieski ale nie mogę znaleźć konkretnego info)

2. Po takim manewrze z pkt 1. zabudowanie na posiadanej ramie i silniku plastików i innych elementów nadwozia z New Vivacity (używanych, albo jak się pojawią tańsze zamienniki). Tylko pytanie czy się da? ;-)




_________________

Całkiem nowy, całkiem zielony :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy