Dzisiaj jest 24 lut 2025, 21:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2014, 16:00 
*

Rejestracja: 05 paź 2012, 11:51
Posty: 2
Pojazd:
Witam. Mianowicie mam problem z moim Jetem. Setup to tecnigas rsII, wariator malossi multivar + rolki 7g, pasek malossi x-special, sprężynki sprzęgła niebieskie ale nie jestem pewny jakiej są firmy, bo znalazłem je w garażu w opakowaniu polini. Przejdę do rzeczy, jak założyłem ten setup wszystko było dobrze, latał jak wściekły, start był wyśmienity i leciał 90-95km/h. Po 2tyg. niestety stracił moc. Ma strasznego muła na starcie jak się rozgrzeje i jedzie tylko 60-67km/h. Na samym początku,gdy założyłem setup miałem średnie sprężynki sprzęgła(żółte), i wszystko było ok. Po paru dniach miał podobne objawy, muł na starcie, ale z prędkością było lepiej te 70-80km/h łapał. Jak wymieniłem sprężynki na twardsze(niebieskie) muł na starcie zniknął leciał pięknie do 80km/h, lecz po kilku dniach znowu pojawił się muł i prędkość była coraz słabsza. Podejrzewam, że to będzie sprzęgło, ale nie jestem pewny i potrzebuje porady kogoś, kto bardziej zna się na rzeczy. Proszę o pomoc :) z góry dziękuję.

-- 17 lut 2014, o 14:38 --

Ponawiam post. Pomóżcie, z góry dziękuję :)

-- 18 lut 2014, o 16:00 --

Witam ponownie. Poczytałem dzisiaj trochę rzeczy o moich kłopotach z peugeotem, i wywnioskowałem, że to będzie sprawa z gaźnikiem. Mianowicie mam oryginalny gaźnik i nie zmieniałem przy nim nic. Wydaję mi się, że przy takim setupie powinienem mieć większą dyszę w gaźniku, ale nie mam pojęcia jaka będzie dobra. Pomóżcie może ktoś ma lub miał taki setup lub podobny. Mam jeszcze pytanie co do regulacji napędu, teraz mam sprężynę centralną oryginalną i sprężynki w sprzęgle jakieś niebieskie (polini chyba), testowałem sprężynę centralną stage6 medium na początku, ale było gorzej niż na oryginalnej nie wiem czemu. Jaki setup by się przydał do napędu? Jeszcze dzisiaj zauważyłem, że gdy temp. wskazuje tak od 40 do 50 to skuter nawet przyspiesza bardzo ładnie i nie mam mula na starcie, złapałem 75, ale z 80 może by poleciał bo mi się droga kończyła. Jednak gdy się rozgrzeje jest to samo co napisałem w poście powyżej. Czytałem jeszcze że w jet force na gaźniku świeca ma oznaczenie CPR8E, a mam założoną CR6E, która nie jest przeznaczona do peugeota. Może tutaj też tkwi problem. Sam już nie wiem, proszę pomóżcie :|
Sory że się tak rozpisuje. Z góry dzięki :)




_________________

Peugeot Jet Force R-cup 2010 !!! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lut 2014, 16:19 
*

Rejestracja: 25 lis 2013, 20:09
Posty: 128
Pojazd: Derbi Senda
Skoro masz założoną nieodpowiednią świece to powinieneś ją zmienić na taką jak powinna być :)

Ja miałem złą i zużytą świece to silnik się dziwnie zachowywał :D

A co do napędu i dyszy to metoda prób i błędów :D
każdy silnik jest inny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy