Dzisiaj jest 19 lut 2025, 9:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2014, 19:30 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 21:44
Posty: 88
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: MB SLK350
Witajcie, mam taką zagwozdke gdyż będę dawał mój seryjny cylinder do portingu (przebieg ok.14 000km), w cylindrze do tej pory nie było nic ruszane, lecz gdy była kompresja mierzona przy 8000km przebiegu to wynosiła ok 8bar, mechanik już wtedy mówił że to średnio, a za ostatnie 3000km już się go ciężko pali. Wymyśliłem że przy okazji oddania cylindra do portu, zmienie sobie pierścienie, zostawiając oczywiście stary tłok. Pytanie jest takie: czy sama zmiana pierścieni, na takie same jak były, lecz nowe spowoduje że poprawi się kompresja? Przy okazji też pytanko drugie, czy nowe pierścienie na starym cylindrze i tłoku trzeba docierać? Proszę o rzetelne informacje, dzięki :)




_________________

Speedfight 2 AC @ DR EVO 70, Dellorto 17.5, Polini Speed Control, Giannelli Reverse, Gearbox LC

VW Golf mk.IV german style @ TDI AGR wtryski 216-chip na 142km 320nm, wzmak Toxic 1000W, tuba Raveland 250W, Alpine IVA-D105R, AEZ Excite Black 17'


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy