Dzisiaj jest 04 mar 2025, 20:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2009, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 10:34
Posty: 206
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Siema mam pytanie po co jest ta osłona cylindra w spidach 2 AC ja mam z 2003 r i ją mam i sie zastanawiam po co ona?? proszę o odpowiedzi




_________________

///...LOLO...\\\


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 22:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Po to żeby do cylindra nie leciało dużo syfu itp.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 22:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Mi się wydaje że ta osłona jest połączona z osłoną od wentylatora i masz lepsze chłodzenie ale również tak jak LeXiN mówi




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Po to zebys mial lepsze chłodzenie głównie, a z tym syfem to nie do konca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 10:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
bo jak masz wentylator na wale i jakbyś nie miał obudowy ruch powietrza z wentylatora leciałby w powietrze a tak to leci na cylinder :roll: np. w MZ nie ma bo masz cylinder na wierzchu i owiewany jest pędem powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 12:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
W sumie to też co mówią koledzy.
Bo obudowa cylindra jest połączona z obudową wentylatora więc coś w tym napewno jest :).




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
szymekMBK pisze:
bo jak masz wentylator na wale i jakbyś nie miał obudowy ruch powietrza z wentylatora leciałby w powietrze a tak to leci na cylinder np. w MZ nie ma bo masz cylinder na wierzchu i owiewany jest pędem powietrza

Wreszcie konkretna odpowiedź :)

Tak jak mówi kolega Szymek który ma MBK :) Osłona musi być aby chłodne powietrze docierało na cylinder. Bez niej zatrzesz silnik w niedługim czasie.
Przed brudem też odrazu chroni. takie 2 in 1 :) niby tylko taki plastik, a jaki ważny.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 13:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Ta osłona to jak płaszcz wodny w LC.Powietrze chłodzi cylinder i żeby jakoś to powietrze nie uciekało to jest w takiej osłonie.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy