Dzisiaj jest 28 wrz 2024, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2014, 18:32 
*

Rejestracja: 27 maja 2014, 18:26
Posty: 3
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Witam:) Tydzień temu zostałem szczęśliwym posiadaczem Speedfighta. Oczywiście kiedy go kupowałem nie działo się nic niepokojącego, ale teraz pojawiło się kilka problemów z którymi muszę sobie poradzić, a praktycznie nie mam o tym pojęcia;) Zacznę od tego co ponoć było wymieniane w skuterze zanim go kupiłem:
-nowy cylinder
-nowy wał
-nowy pasek napędowy Dayco
-nowe łożyska na wał
-nowy akumulator
-sprężyna centralna Top Performance Medium
-rolki Polini 6G
-gaźnik Dellorto 12,5
-wydech Doppler S3R

Pierwsza sprawa to jak już zauważyłem problem wielu na tym forum, czyli chwilowy brak mocy. Czasem nie chce jechać więcej niż 50 km/h, a czasem 80 km/h to dla niego nie problem i nie ma reguły czy jest rozgrzany czy nie.

Druga sprawa, zastanawiam się czy jest możliwość wyciągnięcia przewodów z kostki od czujnika paliwa bo są przetarte, czy muszę wymienić całą kostkę?

Trzeci problem, jak na razie najbardziej dla mnie uciążliwy. Zauważyłem, że w momencie gdzie silnik łączy się z ramą (nie mam pojęcia jak to się nazywa, po poszukawaniach w google myślę że jest to szpilka:)) jest trochę luzu i jest to dosyć odczuwalne podczas jazdy, delikatnie mnie nosi. Na początku podejrzewałem że to łożysko koła, dopiero potem zauważyłem ten luz. Moje pytanie odnośnie tego problemu brzmi czy muszę coś tam wymienić, czy wystarczy dokręcić?

No i zaproponujcie co mogę ciekawego wrzucić do mojego Speedfighta żeby śmigał jak powinien, może rolki są nie takie jak powinny, a może sprężyna...Chcę jeszcze założyć do niego stożkowy filtr powietrza, inny tłumik, nową świecę (jaką proponujecie w rozsądnym przedziale cenowym), w razie potrzeby mogę wymienić rolki i sprężynę jeśli to ma sens, no i może coś do tego gaźnika kupić, jakąś dyszę czy coś...Poradźcie coś bo muszę go doprowadzić do jakiegoś normalnego stanu:) Z góry dziękuję :yes:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 maja 2014, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Co do rolek to ciężko powiedzieć, nie wiemy jaki masz cylinder. Kostkę da się rozłożyć, ale proponuje Ci skręcić zgodnie z kolorami za pomocą takich kostek łączeniowych: http://www.elektromax.sklep.pl/photo/pr ... 1725b3.jpg Co do tego luzu to zależy w jaki sposób on jest luźny. Może nie być skręcone, nie być segerów, ale najprawdopodobniej będą tuleje do wymiany.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 19:23 
*

Rejestracja: 27 maja 2014, 18:26
Posty: 3
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Masz rację, najprawdopodobniej tuleje. No i po dokładniejszych oględzinach zauważyłem, że tylnia opona jest odwrotnie założona. Problem z kostką rozwiązany:) Kurcze muszę zbadać jeszcze ten cylinder. Mam tylko nadzieję że nie będzie to jakaś chińszczyzna. Widać że poprzedni właściciel niezbyt dbał o skuterka, jeszcze dużo pracy przede mną...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2014, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Jak lubisz w takim czymś grzebać to nie będzie źle :P Zobacz sobie w mojego Charta ile musiałem pracy włożyć i było warto ;) Link do tematu masz w podpisie




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 19:17 
*

Rejestracja: 27 maja 2014, 18:26
Posty: 3
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
No i cały miesiąc było dobrze, aż tu znowu dwa dni temu kolejna niespodzianka. W trakcie jazdy przy prędkości około 75 km/h, nagle zgasł. Pomyślałem sobie że pewnie coś wpadło do gaźnika. Przeczyściłem cały układ paliwowy, gaźnik, filtr powietrza, wymieniłem filtr paliwa i świecę. Nadal nie chce mi odpalić pomimo tego że jest kompresja, iskra jest idealna, leję benzynę pod świecę, a on nawet nie reaguje...Podejrzewam moduł lub cewkę zapłonową? czy może macie jeszcze jakieś pomysły?

-- 29 cze 2014, 11:35 --



-- 01 lip 2014, 20:14 --

Wymieniłem dzisiaj moduł oraz cewkę, ale ciągle nie reaguje...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy