Dzisiaj jest 14 lut 2025, 16:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2014, 14:54 
*

Rejestracja: 20 wrz 2014, 9:43
Posty: 1
Pojazd: Trekker
Witam
Mam peugoeta trekkera z 98r.
Cylinder-seria
Wydech- leo vince zx
Gaźnik- dellorto 14mm
Wariator- bettella-dokładniej nie wiem :lol:
Problem polega na tym że niechce pchać sie za bardzo w tuning a jestem zmuszony zalożyć filtr stożkowy (napewno gąbkowy), ponieważ oryginalny filr po zmianie gaźnika poprostu nie pasuje. Przerabiałem oryginalny ale to mi spać nie dawało( wygląda strasznie, tu jakiś klej na gorąco, tu jakieś opaski zaciskające).
Kupiłem filtr stoźkowy gąbkowy i zastanawiam się nad zmniejszeniem przepustowości stożka.
Z góry mówie ze oklejenie go taśmą izolacyjną odpada :P
Na dzień dzisiejszy mam zrobioną zaślepkę w miejscu gdzie gaźnik jest łączony z stożkem.
Dysza główna 55, dodam ze w oryginalnym gurtnerze była 56.
Więc pytam jak zablokować stoźek aby miał przepustowość zbliożoną do oryginalnego filtra ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy