Dzisiaj jest 07 lut 2025, 7:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2015, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2015, 21:12
Posty: 31
Pojazd: Peugeot Speedfight
Witam,
co sądzicie o zaworze z króćcem S6 Big Valve? Będzie lepszy niż np. Polini Evo 2?
Bardzo różnią się w swojej budowie. Mianowicie dolot w silnikach Peu jest skonstruowany tak że mieszanka wpada do skrzyni korbowej z boku, tu wydaje się że lepszy byłby zawór taki jak seryjny, czyli tego płaskiego typu z 3 listkami. Mieszanka trafia z membranek wprost do skrzyni korbowej bez większych zakłóceń.
Z drugiej strony w znakomitej większości tuningowanych speedfightów stosuje się zawory Stage6 Big Valve. Mają wg mnie zasadnicze dwa minusy - zwiększenie szkodliwej pojemności skrzyni korbowej oraz mieszanka z napotyka zaraz po opuszczeniu zaworu na większą powierzchnię kanału dolotowego i zapewne traci na impecie.
Ktoś z was porównywał te dwa zawory?




_________________

SPRAWDŹ PROJEKT SPEEDA BMX!


https://www.facebook.com/pages/Speedfight-BMX/658400784282529?sk=info&tab=page_info&edited=name


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy