Dzisiaj jest 06 mar 2025, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 gru 2009, 10:54 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam. Mam w moim peugocie taki setup: wał top racing evolution ng i cylinder polini for race 70. Dziś zmierzyłem kompresje i wynosi ona 11.5 bara na mierniku do 4t na mierniku do 2t powinna ona wynosić około 12.5 bo miernik do 4t zaniża o 1 bar. Czy jest to dobra kompresja ? Silnik od złożenia pracował łącznie około godziny. Czy kompresja po dotarciu wzrośnie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 22:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Bardzo dobra kompresja.

Kompresja po dotarciu powiedziałbym, że nawet może zmaleć. Dlaczego ?
Docieranie polega na dopasowaniu się pierścieni do gładzi cylindra. Dlatego jest duże tarcie i zaleca się spokojną jazdę. Później gdy wszystko się ładnie spasuje możliwe, że będzie mniejsza kompresja, ale nie koniecznie.

Nie masz się czym martwić. Wszystko jest w porządku.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 2:55 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Nie ma poliniego for racea do peugeotow :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 9:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 7:12
Posty: 137
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Sean12 pisze:
Nie ma poliniego for racea do peugeotow


http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 702088b6e0

Jak nie ma jak jest :roll:




_________________

Peugeot Vivacity
Tecnigas Next R Chrom
Moja vivka --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35026


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... city/78244


Ostatnio zmieniony 01 sty 2010, 9:34 przez hubertus2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 16:26 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Aaa ac sorry myslalem o lc




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 15:09 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie, ponieważ znajomi mówią mi żebym docierał minimum 500km inni żebym docierał 1000km niewiem już sam. Wydaje mi sie że 500 wystarczy, a jeżeli regularnie przepalam skuter i chodzi sobie kilka minut gazując go delikatnie robiąc to codziennie to myśle że wystarczy nawet 300km tyle że jazdy na skuterze a nie gazowania go. Teraz nie ma za bardzo warunków do jazdy ale kilka razy już jeździłem :PP




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 19:18 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Powiem ci tak. Aluminium powinno docierac sie 500 zeliwo 1000 proste:)
Lepiej pojezdzic na alu te 500 km i miec pewnosc ze sie dobrze dotarlo niz potem zalowac i plakac nad zatartym alu :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 20:06 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ja słyszałem też że alu 300 a żeliwo 500. Nie wybrażam sobie jeżdzenia przez 1000km do 50-60km/h. Wydaje mi sie że 500 wystarczy bo 1000 to przesada. No i tak pozatym to ja mam żeliwo a nie aluminium :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 14:28 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
To powinienes 1000 zrobic :D
ja kiedys w innym skucie (nowy z salonu) docieralem go 600 km i po 600km-trach dawalem w piz*e . Zrobilem 2,3k i po cylku :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Aluminuim się nie dociera tylko trzeba uważac , żęby nie przegrzac cylka . Żeliwo około 1000 km ale też można czasem dac mu bardziej tak na około 10s w tedy masz troszeczke większą moc jak będziesz tak docierał :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 16:31 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 21:41
Posty: 91
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
pumba ja wlasnie co do docierania cylkow alu słuszałem to samo tylko ze nie dociera sie klasy racing i wyzszych ;) ja np jak zmieniałem cylek w tkr (na oryginał a wiadomo to jest alu) to go docierałem przez 500km. i było widac spore roznice w osiagach pomiedzy 100 przejechanym km a np 500.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda, ... ,125/56845

ogladajcie, oceniajcie:D
brakuje jeszcze jednego ale pewnie wkrotce sie pojawi:P
ps. to jest Vespa LX125 :p.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy