Dzisiaj jest 04 mar 2025, 8:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2010, 21:37 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam. Posiadam peugota elyseo z setupem takim jak w opisie profilu, niedawno zrobiłem remont silnika i moje pytanie brzmi za ile mam zajrzeć do pierścieni ? Słyszałem że w cylindrze klasy racing pierścienie wymienia się co 4 tys km to prawda ? Przed remontem kompresja wynosiła 9.5bar więc nie zaglądałem do pierścieni ale pewnego dnia silnik wypluł mi pierścienie przez co urwało się kawałek tłoka i porysowało mi cylinder. Kompresja była jeszcze dobra ale co się okazało po rozebraniu silnika pierścienie były już bardzo cieniutkie.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 21:50 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Ciężko powiedzieć co ile pierścienie wymieniać. Wg mnie powinno się wymieniać jak skuter traci moc. To, że Ci popękały może oznaczać wadę fabryczną albo coś dostało się do cylka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
Najlepiej wymieniaj pierścionki co 5 tys km przynajmniej stan cylka będzie bardzo dobry...




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 22:36 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie wada fabryczna ani nic nie dostało się do cylindra tylko po prostu pierścienie były już tak wytarte że któryś pierścień zaczepił o kanał wydechowy i się narobiło trochę bałaganu... :P Nie wiem ile było wcześniej zrobione na tych pierścieniach bo skuter jest sprowadzony z niemiec dlatego pytam za ile zajrzeć pod głowicę.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 17:46 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
kylo93 pisze:
Nie wiem ile było wcześniej zrobione na tych pierścieniach bo skuter jest sprowadzony z niemiec


masz odpowiedź
Wymień je teraz i będziesz już wiedział że masz nowe, a
potem pilnuj przebiegu i co jakieś 5 000 km jak napisał Janke's, je wymieniaj.


Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 17:47 przez Litwa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 22:16 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
speedy994 jak napisałem w pierwszym poście silnik przeszedł gruntowny remont tzn. wał, tłok z pierścieniami i szlif cylindra. Pytam za ile mam zajrzeć do silnika ponieważ częste zdejmowanie głowicy i cylindra nie jest dobre. Osłabiają się gwinty i nie powinno się składać głowicy na starą uszczelkę a uszczelki do polini nie są tanie :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy