Dzisiaj jest 04 mar 2025, 10:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2010, 21:29 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Witam! Posiadam speedfighta 2 LC. Mam słaby akumulator to odpalam go z kopki bo z przysika nie chcę palić (jak podładuje to daje rade). Jak np. Odpale skutra po 3 dniach stania na kopa to zapali za 1 razem i ładnie trzyma obroty na ssaniu. Ale jak go zgaszę i odpale na nowo to już ma słabe obroty i ma się ku zgaśnięciu,a jak już zapale światła to w ogóle chcę zgasnąć,ale jak dodaje gazu manetką to ładnie chodzi,nic nie muli. 1.Czy to tylko wina słabego akumulatora że nie trzyma obrotów? Trochę jest to uciążliwe jak stoje na światłach czy coś to musze manetke szarpać : ). 2. Jak już wcześniej wspomniałem po dłuższym postoju ładnie pali na kopa,ale jak pojeżdżę i zgaszę go to np. zapali za 3 kopniakiem,czego to wina ? Zalewa go czy coś? Nie zabardzo się znam bo to mój pierwszy skuter. Proszę o proste i zrozumiałe dla początkującego odpowiedzi. Pozdrawiam : D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 11:48 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Wkręć trochę śrubkę od wolnych obrotów przy gaźniku.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Coś mi się wydaje że ma za mało paliwa...




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 14:23 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Panowie to jaka może być przyczyna? jakieś konkrety? Nie przeszkadza mi to tak bardzo ale zawsze jest ten stres,że jak zgasze to nie wiadomo za którym razem odpali (narazie odpala tak za 3 kopem). Planuję jechać za jakieś 2 tyg na zlot i chciałbym znać przyczyne żeby mi nie padł w drodze czy cuś... A co do paliwa to nie wiem,jak jade to nic nie przerywa ładnie ciągnie... A pali coś z 4 litry,zależy od jazdy


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 14:24 przez 1234LC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 15:46 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jak jest zimny to mu ssanie działa i chodzi na wyższych obrotach i tyle. Wkręć trochę śrubkę od obrotów a najlepiej to wyreguluj sobie gaźnik jeżeli potrafisz.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 20:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Konkretną diagnozą jest regulacja gaźnika ;] Muminek: on nie ma za mało paliwa, tylko za mało powietrza ;p Gdy powietrze jest zimne, cząsteczki tlenu maja mała objetość i moze ich wiecej wpaśc do cylindra - wtedy jest lepsze spalanie, a gdy są ciepłe to zwiekszają swoją objętość i po prostu silnikowi brakuje tlenu. Musisz zwiększyć dawke powietrza i powinno być ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
No to mnie zgasiłeś :mrgreen: Masz racje chyle czoło :ups:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 21:56 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Czyli jak? Zdejmuje cały filter powietrza i tam reguluje śrubkami? Poczytam najpierw która od czego : ) A i to powinno pomóc na to że jak pojeżdże to później nie moge odpalić? Kolega mi mówił że może mi się ssanie zawiesza czy coś i zalewa go i dlatego po jeździe nie pali za 1 kopem . Może być takie cuś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 14:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Ja myśle, ze to kwestia regulacji gaźnika. Zdejmnij tą przedłużke do filtra, a filtra nie zdejmuj, bo tam jest dobry dostep do tych śrubek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 14:29 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
Zdejme filter to przy okazji go wyczyszczę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2009, 12:00
Posty: 136
Lokalizacja: z kątowni xD
Pojazd:
jak chcesz regulować gaźnik to tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku, bo jak będziesz robił to na zimnym to całkiem sobie rozregulujesz :P




_________________

"Jeździj SZYBKO tam gdzie WOLNO!!!" ( :) )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 21:38 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
ostatnio jeździłem i gasiłem go co chwila to palił ładnie za 1 razem ale odrazu przy kopniaku muszę gazu dodać żeby zaciągnął... Więc nie ma reguły ; p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 23:06 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:49
Posty: 74
Pojazd:
Kompresja sie kończy prawdopodobnie, mialem tak jak u Ciebie, pozniej musialem dodawac gazu zeby odpalil, az w koncu tlok stanął ;p




_________________

NRG MC2 LC ll Polini Sport 70ccm ll Dellorto 17,5mm ll Hebo Next Generation ll Polini 2G Evolution ll Tecnigas RS70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 6:43 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
e:/ pocieszyłeś mnie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 16:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 gru 2008, 19:01
Posty: 210
Pojazd:
Który rok SF?? Pojedz do kumple/kumpeli podłącz jego/jej xD akumulator i zobacz czy tak będzie. W filtrze powietrza na początku jest taka jak by dziura a przez nią widać złotą śrubkę od gaźnika . W prawo zwiększasz wolne obroty(ten jak skuter chodzi bez ruszania manteki ) a w lewo na odwrót :D




_________________


Vivacity:
*Dr70Evo
*Hebo Manston V Auspuff
*Hebo PWK 21 Red Edition
*Stage6 Einlassystem
*Malossi e13
*Stage6 Sport Pro Variomatik
*Stage6 Sport Pro Kupplung
*Stage6 Wing Coller Team
*Stage6 Reimenscheibe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 21:50 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:21
Posty: 148
Pojazd:
oki,spróbuję. Dziś jeździłem to fajnie się zachowywał. Pare razy gasiłem i odpalał za 1-kopnięciem. Ale pod koniec jazdy zgasiłem go bo spotkałem kolege i musiałem kopnąć 4 razy... Tak jakby łapał ale coś brakuje. Przy 4 kopnięciu dodałem malutko gazu elegancko złapał i bez problemów jechał. Trochę dziwne... takie humorki ma ten mój peżo :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy