Dzisiaj jest 01 mar 2025, 20:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2010, 17:38 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Pojazd:
Kupilem sobie Peugeota Vivacity sportline 2002r :D W te wakacje chcialbym zajac sie leciutkim tuningem mechanicznym "!!" a mianowicie Mam w Vivce zalozony Tlumik: Tecnigasa (niebieski) chcialbym zeby osiagi byly LEPSZE niz sa teraz Viva ciagnie 70km/h ze slabym przyspieszeniem i mulem okolo 50km/h potem dostaje kupa i pedzi rowno do 70km/h. Nie wiem co sie moglo stac , moze jest zle wyregulowany tlumik i daltego tak jest a moze mam kupic nowy sportowy wariator lub sprzeglo? Nie chce kupywac rolek testowych bo szkoda kasy najlepiej kupic jedne a dobre prosze was o dorade w tej sprawie , jaka sprezyne centralno kupic i jakie sprezynki sprzegla zalozyc. Tak zeby bylo raz i dobrze , chce zeby moja viva szla rowno do 70-80km/h z dobrym przyspieszeniem!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 21:02
Posty: 136
Lokalizacja: Plock
Pojazd:
albo zla regulacja... albo blokady... nie mozliwe ze 70km.h
ja mam 2001 tez vivacity i leci troszkke ponad 8 dych. masz zdjete wszystkie ? na wariatorze ta blaszka na 3 srobki?




_________________

tuning
-nic
80km/h :D

piles? nie jedz..
nie piles? wypij..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 12:16 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Pojazd:
no walasnie niewiem czy mam zdjete blokady a jak wyglada dokladniej ta blaszka na 3 srobki , jak bede mial czas to wysle zdjecie wariatora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 13:25 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Ile masz w nim przejechane? Może był tyrany i taki efekt.




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 16:18 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Pojazd:
38 tys.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
No to dużo zdeczka. Włóż twardzsza spreżyne dociskowa i sprezynki sprzegla a jakie rolki masz??




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 21:28 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zrób remont silnika tzn szlif cylindra, nowy tłok, pierścienie i będzie dopiero szła. 38 tys km przebiegu to bardzo dużo jak na 50ccm.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 22:18 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
rolki, pasek, sprzęgło, dzwon, Jak waria nie chcesz wymienia no i szlif :P Te rolki to pewnie kwadraty są. :lol:




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 8:09 
**

Rejestracja: 06 lip 2009, 19:51
Posty: 266
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Moga byc rowniez wyjechane inne podzespoly jak wariator ,sprzeglo czy dzwon i pasek




_________________

Optyka:
*ryfle
*lampa LED lexus style "Diodowa"
*przedłużacz amortyzatora IGM 40mm
*pokrywa akumulatora z napisem "Speedfight"
*nakładki na dźwignie hamulca
*manetki Revo Flame "Czerwono-Czarne"
*lusterko Revo F1 "Chrom"
*klosze "Carbon"
*naklejki "Hebo
V-max 101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 18:03 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Pojazd:
to wiec tak co do regulacji tecnigasa to kupuje nowe rolki 8.4g sprezynki do sprzegla + 50% i sprezynke centralno +22%...Co do szlifu to ile gdzies zaplace i gdzie go moge zrobic ? Finansowo jestem w stanie kupic jakis cylcek 50cc gdzies do 400zl. a wariator poczeka az na nowy sezon "!!" a nastepne wakacje dzwonik , sprzeglo , pasek.. Na dzien dzisiejszy pasek jest w dobrzym stanie :D............... ZAPYTACIE MNNIE CZEMU NIE 70cc wydaje mi sie ze na 70cc to jest ciezke ustawienie zaworow i do tego moze wal pojsc ,,, ale to tylko moje zdanie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 19:29 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Pojazd:
dezyzja podjeta nie kupuje cylka tylko zajmoje sie wymiano wariatora.. Nie wiem jaki wybrac ? Czy na tego mula bedzie dobry Malossi Multivar 2000 czy POlini czy Hebo Next generation ?? Ktory najlepszy do Peugota? i Ktory by wyrownal tego dola i mula w granicach 0-55km/h ?......................... DO tego dac gaznik ? i jaka dysze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 20:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Wariator to Multivar bezapelacyjnie :)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 22:01 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
ZAWORY W DWUSUWIE ?????????????????????????????????????????????????????? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Człowieku nie pchaj pieniędzy w wariator tylko zrób szlif cylindra bo pojeździsz jeszcze z tysiąc kilometrów i Ci po prostu silnik stanie. Zmierz kompresję to zobaczymy czy na pewno trzeba robić szlif. Jeżeli Ty piszesz że dwusuw ma zawory to może przesiądź się na rower :]




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 22:04 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Po 1

Ta blaszka i 3 śróbki w wariatorze to nie blokada, zauważmy ze tuleja chowa się do końca wariatora, za blokadę uznałbym prędzej podkładkę która znajduje się za wariatorem.

Wkręc stożek i wieksza dysze, ew. gaźnik wiekszy i sprawdz osiągi.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 18:44 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Heh, w 2 suwie tłok pełni rolę zaworu :roll:




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 19:00 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Pojazd:
A ile gdzies tak kosztuje szlif cylindra ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 21:49 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zrobisz za 40 zł ale nie będzie to najlepszy szlif. Ja za szlif cylindra 70cc zapłaciłem 100zł ale szlif jest idealny.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 6:45 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Pojazd:
aha . a co do regulacji tlumika to jakie rolki, sprezyne centralna i sprezynki do sprzegla zalozyc ? Nie chce kupywac rolek testowych bo to szkoda kasy po druge chce zeby ktos podal mi co mam zalozyc sprawdzone przez was...... Posiadam Tlumik Tecnigas Starsza wersja [niebieski] lecz jest zle wyregulowany.. A co do szlifu czy po szlifie i regulacji poprawia sie osiagi i nie bedzie tego mula miedzy 30-50km/h i przyspieszenia jak w 4t ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 8:57 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
kylo93 no troszeczke zamuliłes ty nie masz dobrego szlifa znaczy masz bo kazdy jest dobry i idealny ale przepłaciłes ja robie zawsze za 40 50 zł u tego samego faceta i ma super maszyny i duzo klijentów zaufanych. a szlif ja dałem tyle 40 zł za szlif i 140 za tłok japoński bardzo dobry najlepszy w sklepie aprili . wiec nei gadaj głupot . a przyspeiszenie raczej bedzie lepsze juz nei pamietam :lol:

znaczy moze nei najlepszy bo najlepszy to jest z fabryki ale on kosztował 500 zł oryginał wiec raczej nie


Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, 8:58 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 13:56 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 16:18
Posty: 66
Pojazd:
A gdzie mam np szukac zeby zrobili szlif ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy