Dzisiaj jest 01 mar 2025, 16:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2010, 12:38 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
Witam wszystkich. Jestem użytkownikiem Peugeota JetForca TSDi. Mam pytanie do ich właścicieli, a raczej prośbe o zidentyfikowanie, kto mi powie czy jest to wersja na wtrysku czy na gaźniku. Z ciekawości zadzwoniłem do właściciela, aczkolwiek akurat nie ma go w domu, będzie za 5 tygodni, także nikt nie udzielił mi tej informacji:
http://moto.allegro.pl/item1078096388_p ... owany.html

Po czym poznać, która wersja jest na gaźniku?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 13:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Jest to wersja na gaźniku,najlepsza.
Widzę też mały tuning - Wydech Leovince ZX, cena jest też dobra ale najlepiej znegocjuj do 3500 zł i bierz go. Ładny kolorek.Z tym że on był już raz malowany i miał kiedyś glebe ( klamki hamulców)




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 23 cze 2010, 13:03 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 13:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2008, 22:40
Posty: 305
Lokalizacja: WWO
Pojazd:
Racja widać, że malowany Cena jest dosyć dobra więc bierz go




_________________

Peugeot Jet Force C-Tech !

-Wariator Malossi Multivar
-Wydech Leo Vince ZX (+ Wata Hebo)
-Sprężyna Dociskowa Malossi(twarda)
-Sprężynki sprzęgła Malossi Fly
-Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell Evo
-Membranki Malossi

V-maX : ~100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 13:29 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
jade o 20 zobaczyc dam znac co to jest :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 13:37 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
na co szczególnie zwracać uwagę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2010, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
na prace silnika, przyspieszenie czy pali gume, moj na seri pali gume wiec widzisz juz masz porownanie, dodatkowo, mozesz sprawdzis czy pompy od hamolcow nie sa DUZE bo moze to byc np. pozostalosc po przerabianiu z TSDI

zwroc szczegolna uwage na kolanko tlumika, bo im bardziej wgiente tym bardziej prawdopodobne jest "skaleczenie cylindra"

sprawdz czy zawieszenia nie dobija ,

ponadto Ciekawostka JEt Force wiekszosc plastikow + rame ma oznaczone numerycznie, tak ze mozesz rozpoznac bez rozbierania czy plastiki byly zmieniane
zapodaje fotki:

http://img716.imageshack.us/gal.php?g=23062010005e.jpg


moze nie jest to takie bardzo idealne ale pomaga poznac historie motoru i ew zmniejszyc jego cene ;)

a tak pozatym radze ogladac motor w dzien bo o 20 to juz ciemnawo sie robi i mozesz czegos nie zauwazyc




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 16:45 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
jade o 21 po niego, wszytko sprawdziłem, działa jak należy wydech leo nadaje taki dźwięk że hoho :)
Jaki olej kupić na stacji benzynowej, oczywiście nie chodzi mi o ten do przekładni tylko normalny do 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 16:46 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
jade o 21 po niego, wszytko sprawdziłem, działa jak należy wydech leo nadaje taki dźwięk że hoho :)
Jaki olej kupić na stacji benzynowej, oczywiście nie chodzi mi o ten do przekładni tylko normalny do 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 19:32 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Przecież tam będzie wlany olej. Lej jakiś dobry olej np castrol power 1 racing 2T.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 12:41 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
Właściciel mówił że należałoby wymienić rolki. Jakie proponujecie do jetforca na gaźniku ? Proszę o linki lub ew. nazwy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 12:59 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 12:40
Posty: 10
Lokalizacja: Poznan
Pojazd:
polini najlzejsze daja ci przyspieszenie a najciezsze predkosc ! Ja bym wziął te lzszejsze xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 5:53 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
Witam. Panowie dokonałem zakupu tego C-techa. Przy zakupie odpalał za pierwszym razem nie gasł. Po przywiezieniu go na przyczepce (100km) nie dość że czasami nie łapie starter to jeszcze kopka za 4-5 razem odpala. Jestem załamany. Co więcej zmartwiło mnie też to : kucnijcie z tyłu po lewej stronie swoich jet'ów i tam będzie taki czarny element - u mnie pisze na nim TSDi. Panowie posiada on wydech leo vince model TT. Czy da rade go jakoś wyciszyć ? Bardzo prosze o odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 7:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2009, 19:06
Posty: 154
Lokalizacja: Radom/Mazowieckie
Pojazd:
Do wszystkich tłumików daja watę wyciszającą sprzęt która po jakims czasie sie wypala i sie ja wymienia ale z tego co słyszałem to leo vince tt nie ma waty w serii ;)




_________________

Moja Roxana Blue&White :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=154072




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 8:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
mowilem musisz go dobrze obejrzec a nie podniecac sie wygladem ;p
teraz musisz szukac problemow.
a ten kopnik przeskakuje czy tylko nie odpala?
a licznik jaki masz obrotomirz/predkosciomierz?




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 9:30 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
bin, ja go bardzo dobrze obejrzałem i to dwa razy tzn. byłem w dwóch innych dniach, odpalał bez problemu, kopniak oraz starter. Tylko jak go na przyczepce przywiozłem zaczął szwankować po dolaniu paliwa. A kopniak przeskakuje czasami poprostu nie odpala. Licznik główny to prędkościomierz, po lewej stan paliwa a po prawej temp. wody. A wata firmy polini będzie pasowała, dokładnie ta: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 55be8be836




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 15:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2010, 23:12
Posty: 468
Lokalizacja: nisko
Pojazd:
z wata nie powinno byc problemow.
a jak go wiozles na lezaco?




_________________

Sry za brak Polskich znakow, uzywan win Xp x64

Sprzedam 2x Peugeot ludix 2005r.
I'm The Bitch ;) Never RoX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 19:14 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
na stojąco.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 21:40 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Może był zalany jakimś magicznym paliwem żeby przy sprzedaży było wszystko ok. Teraz zalałeś go normalną benzyną i jest lipa. Albo możliwe że nalałeś jakiegoś ścierwa a nie paliwa i dlatego tak słabo odpala.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
kylo93 pisze:
Może był zalany jakimś magicznym paliwem żeby przy sprzedaży było wszystko ok. Teraz zalałeś go normalną benzyną i jest lipa. Albo możliwe że nalałeś jakiegoś ścierwa a nie paliwa i dlatego tak słabo odpala.


Magicznym paliwem? :D Dobree !!

BTW, możesz ewentualnie zobaczyć na membranki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 8:43 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A nie słyszałeś o tym że w samochodach z zajeżdżonym silnikiem do oleju dolewa się takiego magicznego płynu żeby było wszystko ładnie pięknie. Później nabywca wymienia olej zalewa nowy olej a silnik bierze np. 4L oleju na 15 tys km albo i wiecej :shock:




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy