Dzisiaj jest 01 mar 2025, 13:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2010, 13:19 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 18:13
Posty: 7
Pojazd:
Witam
Mój peugeot squab nie odpala na (na kopyto), ma iskrę, benzyna dochodzi (a nawet chyba za dużo) ponieważ kranik podciśnienia jakby się zaciął i bez zasysania powietrza przez wężyk podciśnienia bez przerwy podaje maksymalną ilość paliwa, czy możliwe że to właśnie przez to nie chce odpalić ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 14:04 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:19
Posty: 83
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
odpaliłby ala po chwili by zgasł,ponieważ by wszystkiego nieprzepalił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 14:21 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 18:13
Posty: 7
Pojazd:
No to nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny ;/ iskra jest paliwo jest a w cylindrze nawet wybuchu nie słychać przy kopaniu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 14:24 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:19
Posty: 83
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
A patrzałeś czy silnik ma kompresje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 14:29 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 18:13
Posty: 7
Pojazd:
ogólnie to silnik już ma dosyć słabą kompresję, ale odpalał do tego momentu bez problemu na kopa i nagle kompresja by spadła tak bardzo ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 18:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2010, 17:14
Posty: 76
Pojazd:
Ja mam podobny problem tylko jak dam mu paliwa do gaznika to odpali przez chwile i zaraz zgasnie ;/




_________________

Obrazek Staram się pisać poprawnie :)

]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 18:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Cytuj:
Ja mam podobny problem tylko jak dam mu paliwa do gaznika to odpali przez chwile i zaraz zgasnie ;/

Logicznie myśląc można się domyśleć, że nie dostaje paliwa, czyli trzeba wyczyścić gaźnik, sprawdzić czy przez kranik leci ciurkiem paliwo i sprawdzić kompresje ( dosłownie minute to zajmuje i wiadomo, czy to chwestia tłoka, czy gaźnika ).




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 18:34 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 9:48
Posty: 98
Pojazd:
A "poprawność " iskry też warto sprawdzić, bo to że jest na zewnątrz to nie dowód na to że jest także w cylindrze, gdzie jest ciśnienie itp. itd. Jak jest ogólnie słąba iskra to w warunkach bojowych( w cylku) może jej braknąć...

pzdr! Nix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 20:46 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 18:13
Posty: 7
Pojazd:
a jak sprawdzić czy iskra jest w cylku ? po prostu kupić nową dla pewności ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 14:48 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 18:13
Posty: 7
Pojazd:
Filipsqb pisze:
a jak sprawdzić czy iskra jest w cylku ? po prostu kupić nową dla pewności ?

etit. wymieniłem kranik, świecę i włożyłem uszczelki pod głowicę i pod cylinder któych nie było i mam nowy problem, a mianowicie po złożeniu cylindra skuter odpala ale słychać dziwne stukanie w okolicach cylindra i skuter nie ma mocy, co to może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy