Dzisiaj jest 01 mar 2025, 13:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2010, 17:50 
**

Rejestracja: 06 lip 2009, 19:51
Posty: 266
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
-Jak mozna zauwazyc ze pierscienie po zdjeciu cylindra sa do wymiany ??
-Czy przez zuzyte pierscienie moze wzrosnac spalanie ?




_________________

Optyka:
*ryfle
*lampa LED lexus style "Diodowa"
*przedłużacz amortyzatora IGM 40mm
*pokrywa akumulatora z napisem "Speedfight"
*nakładki na dźwignie hamulca
*manetki Revo Flame "Czerwono-Czarne"
*lusterko Revo F1 "Chrom"
*klosze "Carbon"
*naklejki "Hebo
V-max 101


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 19:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Zużyte pierścienie rozpoznaje się po nagarze, osadzie na tłoku pod pierścieniami. Jeśli taki osad występuje w dużej ilości to znaczy, że pierścienie przepuszczały i są do wymiany. Jeśli osadu nie ma to pierścienie są dobre.

Tak, przez zużyte pierścienie wzrasta spalanie oraz spada moc silnika.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 21:20 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:58
Posty: 168
Lokalizacja: Końskie
Pojazd:
Oraz spada kompresja :D Pozwoliłem sobie dopowiedzieć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy