Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2011, 17:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Siema.
Otóż mam problem z wybraniem centralki i sprezynek do FULL SERII !! Nic nie planuję na razie robić bo tgb jeździ dobrze... Tylko są małe problemy z podjazdami pod górkę i startem !
Start jest dość słaby, skuter się szybko nagrzewa - na max gazie po 10km jest gorący i traci moc - tłok i cylinder nie ma z tym nic wspólnego - kompresja waha się między 9, a 10...

A wracając do tematu nie wiem jaką centralke dobrac ile% i te mniejszy sprężynki, proszę o rady - chce dobrze bez rzezni pokonac górki... - Zrywa tez dobrego nie zrobie z startu - "mół"




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 17:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
KaaC pisze:
chce dobrze bez rzezni pokonac górki... - Zrywa tez dobrego nie zrobie z startu - "mół"

To jest seria. Normalne.
Jedynie co możesz wymienić, to rolki z 0,5g lżejsze. Reszta musi siedzieć jaka była. Chociaż nie ryzykowałbym i wkładał co było. To, co masz na serii w napędzie jest regulowane przez specjalistów i oni się nie mylą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
KaaC, Wynień te części (proponuję takie, jak w serii): rolki , ślizgi wariatora, sprężynę centralną, sprężynki sprzęgł, i pasek, OLEJ PRZEKŁADNIOWY. Będzie w pełni "zregenerowana" przekładnia :wink: .


Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 18:11 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Pasek zmienialem jakies 1000-1500km przebiegu temu ;) do 10-10.500km bym zmieniany na taki za 54zl :)
A przebieg teraz mam 12.777km

A Mógłbyś mi powiedzieć od czego się tak skuter grzeje ? Dodam, że jak już przejadę te 10-15km na max gazie, skuter basowo chodzi i traci moc.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 18:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
KaaC pisze:
skuter basowo chodzi i traci moc.

Może być to spowodowane sprężyną centralną, która się grzeje w przekładni i się robi miękka.
Ale to teraz Ci się robi, czy w lato ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 18:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Lato czy zima tgb tak trzyma - tak chodzi caly czas...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
KaaC, Regulowałeś gaźnik? Jak skuter odpala? Mógł wypluc uszczelkę wydechu. Wymień te rzeczy, o których wcześniej wspominałem :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Mialem regulowany kilka dni temu, Jak jest zimny za 1 razem, jak rozgrzany za 1 razem, jak jest goracy za 2.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 14:26
Posty: 92
Lokalizacja: Siemiatycze
Pojazd:
KaaC, olej w przekładni zmień..
Problem ze startem jest spowodowany zniszczonymi rolkami.. proponuję zmienić je, na jakieś lepszej jakości, ale o takiej samej wadze.




_________________

white&black SR70R project - KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
NoName, Lepszej jakości... Jakie masz na myśli i jakie są rozmiary i waga rolek oryginalnych w tym tgb r50x?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 18:20 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
KaaC, Ja mam to samo, A jakie masz wg rolki ? Seryjne ? jak tak to 8.4 o ile sie myle ... są stanowczo za ciężkie. Ja przy moim setupie wrzucam na dniach 7.0gr. Dołączam się do pytania ;dd TGB od Kuby o ile się nie mylę ?;>> :)


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 18:21 przez adamosss, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
adamosss, Ta... Podam Ci na PW moj nr fona cos sie musze zapytac.
8.4g, prawie kwadraty - Trapezy sie robia ;D

P.S Wez nr od Kuby, ale to dzis bo pilna sprawa ;)




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 19:19 przez KaaC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 19:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
adamosss, on ma full serię.
i powiem tak , robiłem takie małe doświadczenie i wrzuciłem do serii rolki 7.4g i start hmm, może się polepszył ale nie równo oddawał moc = ruszył, wzrosły obroty(wtedy nie przekładał mocy na koło całej) po czym zmalały i grzał ;) także rolki proponuje najmniej 8gram.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 22:44 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
KaaC, nie mam ziko na koncie, Ale jutro jestem w gń, Jak coś to dzwoń jutro do Kuby ;)
Scratch, Plastuś miał 7gr i było dobrze.




_________________

Nie wiesz ? nie gadaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 22:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
adamosss, ja piszę że do serii 8 gram to maxymalne minimum, a KaaC, właśnie pyta o rolki do jak to ujął full serii

Plastus miał 7 gram ale z tego co się orientuję to z laserem.
A do lasera to oczywiście że 7 to będą może nawet za ciężkie (mam polini super race, wiem że to wgl inny wydech ale na rolkach 7.4 muli...) chociaż nie miałem lasera i nie powiem Ci tego.
ale jeśli chodzi o serię to 7.4 były ciut za lekkie, a co mowa o 7 gramach ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 18:08 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
Scratch, Ja wole zostawić te 8,4 gr. delikatny muł nie zaszkodzi . A wszystko jest ustawione pod ten napęd. Musiałbym potem bawić się ze sprężynkami, i Dociskową.




_________________

Nie wiesz ? nie gadaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 19:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
To już nie rozumiem o co Ci chodzi :D
piszesz raz że 7g, ja piszę że maxymalne minimum to 8 a Ty teraz że lepiej seryjne zostawić, (chociaż w serii nie koniecznie są 8.5, wahają się nawet to ponad 9 gram :roll: )

Albo ja coś poknociłem jak czytałem posty, albo Ty tak piszesz bo nie rozumiem kompletnie nic z tego :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Seria jest najlepiej wyregulowana tak jak wychodzi z fabryki , co prawda możemy zmienić rolki max o 0,5g lżejsze od seryjnych , w twoim przypadku 8,0g , co poprawi delikatnie lub nieodczuwalnie przyspieszenie, v max powinien zostać bez zmian , dalsze zmiany w napędzie nie mają sensu gdzie reszta to kompletna seria.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 20:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Revo pisze:
dalsze zmiany w napędzie nie mają sensu gdzie reszta to kompletna seria.


Dokładnie, nic dodać nic ująć. Sam na swoim przykładzie chciałem zrobić lepiej to za wiele to nie dało a na starcie tylko wył troszkę za mocno, nie oddając mocy na koło !.

Także już lepiej dać po odblokowaniu tą dyszę o 5 jednostek większą, chociaż i tak albo to coś da, albo nie da nic .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
A zmiana swieci cos zmieni ? Chodzi mi o to, ze skuter sie grzeje zbyt mocno po kilku kilometrach - (+/-) po 10km, jest tak goracy, ze nie czuć dobrego przyspieszenia - SPadek mocy. Kompresje mam 9.5 bar to raczej w porzadku... Nie wiem od czego by to bylo... Za kazdym razem gdy skuter byl mocno goracy to na postoju przy do daniu gazu skuter strzelal sobie z tlumika (Pierdzial, basowo), a gdy sie puscilo gaz to od razu zgasl. Po wyregulowaniu dobrze gaznika, skuter po dodaniu i puszczeniu gazu nie gasnie, ale nadal sie grzjee. Moze to przez tlumik ? Moze jest przytkany albo cos? Ale jak jest w optymalnej temperaturze, czyli po przejechaniu 3km od odpalenia, na max gazie wyciagaja sie mocno lagi - czuc, ze idzie. Ktos sie z tym spotkal? Strasznie to irytuje.


P.S
EDIT :
Jeżeli dołoże LeoVince ZX + jakis gaznik w przyzwoitej cenie 17.5 do serii, cos mi to da ? Jezeli tak to co i ile? Cos bede musial do tego wymienic czy nie ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 21:56 przez KaaC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy